ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۳۱۰ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/channel/UCE45jipzIvvM2hNSpaZRTNg
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/pts.ir
  • آدرس : تهران-خیابان پاسداران-بوستان ۷ -شماره ۱۶۷ -واحد ۴۰۴
  • درباره ما : ورود به صنعت ساخت و تولید قطعات فلزی صنعتی سال ها قبل از تشکیل شخصیت حقوقی کنونی و با اشتغال قدیمی ترین مدیر و موسس این شرکت به فعالیت های این حوزه در سال ۱۳۴۳ آغاز شد. به تدریج و با گسترش زمینه های کاری و افزایش تبادلات تجاری و مالی و هم راستا با نیازهای بازار کار، ادامه فعالیت ها در قالب یک شخصیت حقوقی اجتناب ناپذیر می نمود. لذا در سال ۱۳۸۲ شرکت پارسیان تراش صنعت با مسئولیت محدود و با ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ورود به صنعت ساخت و تولید قطعات فلزی صنعتی سال ها قبل از تشکیل شخصیت حقوقی کنونی و با اشتغال قدیمی ترین مدیر و موسس این شرکت به فعالیت های این حوزه در سال ۱۳۴۳ آغاز شد. به تدریج و با گسترش زمینه های کاری و افزایش تبادلات تجاری و مالی و هم راستا با نیازهای بازار کار، ادامه فعالیت ها در قالب یک شخصیت حقوقی اجتناب ناپذیر می نمود. لذا در سال ۱۳۸۲ شرکت پارسیان تراش صنعت با مسئولیت محدود و با هدف انجام فعالیت های تولیدی، خدماتی، مهندسی و مشاوره‏ای در زمینه‏ های مرتبط با ساخت قطعات صنعتی، سیستم های اتصال زمین، حفاظت کاتدیک و تجهیزات ضد انفجار به ثبت رسید.

    تجارب چند ده ساله مدیران شرکت در ساخت قطعات متنوع و پیچیده از یک سو و نیاز صنایع مختلف کشور از سوی دیگر، زمینه را برای جهت گیری شرکت پارسیان تراش صنعت در ساخت تجهیزات پیچیده تر فراهم کرد و این شرکت با همکاری بهترین مهندسان و متخصصان صنعتی، طراحی، تولید تجهیزات و اجرای سیستم های ارتینگ، حفاظت در برابر صاعقه و سرج و جوش های احتراقی را تحت عنوان تجاری PTS آغاز کرد.

    همچنین این شرکت نماینده رسمی فروش محصولات شرکت OBO Bettermann آلمان و نماینده انحصاری فروش صاعقه گیرهای الکترونیکی Forend ترکیه می باشد.

    بستن
محصولات
کلمپ اتصال ارت به بتن
کلمپ اتصال سیم به تسمه
سیم مسی ارت
تسمه مسی
تسمه مسی قابل انعطاف
میله ارت استیل
کلمپ دو پیچه آلومینیومی
کلمپ مسی پرسی
کلمپ اتصال دو سیم به استراکچر
کلمپ اتصال دهنده دو سیم
کلمپ اتصال سیم به استراکچر
کلمپ اتصال سیم به دکل
کلمپ اتصال سیم به میل ارت
کلمپ اتصال سیم به دکل
کلمپ دو پیچ نگهدارنده دو سیم موازی
کلمپ اتصال سیم به استراکچر
کلمپ اتصال سیم به میل ارت
کلمپ اتصال تسمه به میل ارت
کلمپ اتصال کابلشو به میل ارت