ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۴۱۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-بلوار اشرفی اصفهانی-برج نگین رضا-طبقه ۲۳ شمالی -واحد ۲۳۰۱
  • درباره ما : شرکت پالایش حصار مهران تولید کننده انواع قیرهای صنعتی و ساختمانی و راهسازی در سال ۱۳۶۴ با مجوز رسمی از سازمان صنایع و معادن استان تهران و پروانه بهره برداری شماره ۵۲۴۵۲/ ۰۱ الف در منطقه شهر ری در زمینی به مساحت۱۵۰۰۰ متر مربع تأسیس و با شماره ثبت ۹۳۰۶۰ در تهران به ثبت رسید . این شرکت با تغلیظ و تولید انواع قیر با ظرفیت ماهیانه ۴۰۰۰ تن طراحی گردید و پس از تولید مرغوبترین قیرهای صنعتی و ساخ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت پالایش حصار مهران تولید کننده انواع قیرهای صنعتی و ساختمانی و راهسازی در سال ۱۳۶۴ با مجوز رسمی از سازمان صنایع و معادن استان تهران و پروانه بهره برداری شماره ۵۲۴۵۲/ ۰۱ الف در منطقه شهر ری در زمینی به مساحت۱۵۰۰۰ متر مربع تأسیس و با شماره ثبت ۹۳۰۶۰ در تهران به ثبت رسید . این شرکت با تغلیظ و تولید انواع قیر با ظرفیت ماهیانه ۴۰۰۰ تن طراحی گردید و پس از تولید مرغوبترین قیرهای صنعتی و ساختمانی و راهسازی با استفاده از بهترین ظروف و بشکه جهت مظروف کردن قیر با شعار مشتری مداری سالهای متمادی موفقیت های زیادی کسب نمود .با رونق بازار صادرات قیر و همچنین افزایش روزافزون مصرف انواع قیر مدیران شرکت تصمیم به توسعه شرکت با استفاده از آخرین تکنولوژی تولید قیر گرفتند و توانستند ظرفیت تولید روزانه خود را به بیش از ۱۲۰۰ تن افزایش دهند .

    این شرکت به منظور کنترل کیفیت تولیدات خود اقدام به احداث آزمایشگاه مدرن در کارخانه نمود و موفق به دریافت گواهینامه تایید صلاحیت ۱۷۰۲۵ و استاندارد اروپا CE گردید.

    از دیگر مزیت های این شرکت ،نزدیک بودن آن به پالایشگاه نفت تهران میباشد.هم اکنون این کارخانه با تولید انواع قیرهای استاندارد از جمله۶۰/۷۰-۸۵/۱۰۰-۴۰/۵۰-mc۲۵۰ ،قیرهای عملکردی PG ،قیرهای امولسیونی ، قیر های پلیمری و سایر قیرها (گرید R) باظرفیت بیش از ۱۲۰۰ تن در روز بهترین و مجهزترین کارخانه تولید قیر در کشور است.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه ها و مجوز ها
گواهینامه ها و مجوز ها
گواهینامه ها و مجوز ها
گواهینامه ها و مجوز ها
محصولات
انواع قیرهای راهسازی صنعتی و ساختمانی
قیر امولسیون
ایزوگام
قیر درجه نفوذی
قیر عملکردی PG
قیر محلول
قیر V.G
ورقهای انعطاف پذیر عایق رطوبتی