ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۵۷۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : اصفهان-خيابان محتشم كاشاني-ساختمان ۱۰۶
  • درباره ما : شرکت پالایش قطران ذغالسنگ در سال ۱۳۷۶ به منظور فرآوری و پالایش پسماند شیمیایی واحدهای کک سازی (قطران ذغالسنگ) و تبدیل آن به محصولات شیمیایی با ارزش و متنوع با ظرفیت یکصد هزار تن در سال راه اندازی گردیده است. پالایشگاه این شرکت براساس یکی از مدرن ترین فناوری های روز دنیا طراحی و ساخته شده و در حال حاضر بزرگترین پالایشگاه قطران ذغالسنگ در خاورمیانه می باشد. این شرکت ضمن تامین مواد اولیه ص ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت پالایش قطران ذغالسنگ در سال ۱۳۷۶ به منظور فرآوری و پالایش پسماند شیمیایی واحدهای کک سازی (قطران ذغالسنگ) و تبدیل آن به محصولات شیمیایی با ارزش و متنوع با ظرفیت یکصد هزار تن در سال راه اندازی گردیده است. پالایشگاه این شرکت براساس یکی از مدرن ترین فناوری های روز دنیا طراحی و ساخته شده و در حال حاضر بزرگترین پالایشگاه قطران ذغالسنگ در خاورمیانه می باشد.

    این شرکت ضمن تامین مواد اولیه صنایع مهم کشور مانند واحدهای تولید آلومینیوم، دوده صنعتی و فرآورده های نسوز، محصولات ارزشمندی مانند نفتالین، انامل برای پوشش لو له های زیرزمینی انتقال آب و گاز و اخیرا فوق روان کننده بتن پایه نفتالینی را جهت تامین نیاز داخل کشور و صادرات تولید و عرضه می نماید.

    بستن
محصولات
انامل گريد 105/8
انامل گريد 120/5
قیر قطرانی با نقطه نرمی بالا
فوق روان کننده مایع گرید نرمال (SN01L)
پرایمر سینتتیک SPR
نوار پوشش داخلی (Inner Wrap)
نوار پوشش خارجی ( Outer Wrap)
قیر قطرانی با نقطه نرمی متوسط
قیر قطرانی با نقطه نرمی پایین
فوق روان کننده مایع گرید دیرگیر (SN02L)
فوق روان کننده پودر نرمال (SN01X)
فوق روان کننده پودر دیرگیر (SN02X)
روغن های قطرانی سبک
روغن های قطرانی نیمه سنگین
روغن های قطرانی سنگین
نفتالین صنعتی
نفتالین خالص