ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۶۰۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-میرداماد-خیابان کازرون شمالی-پلاک ۱۳
  • درباره ما : پالایشگاه رازی با بیش از سی سال سابقه فعالیت در تولید انواع فراورده ای نفتی و روانکاری و انواع روغن های صنعتی با بهره گيري از توان و ظرفيت نيروهای متخصص اعم از مديريتي ، مهندسي و ساخت از جمله بزرگترين شركت های پالايشی است. تلاش در جهت کسب فناوریهاي جدید در زمینه های طراحي و ساخت بخشهاي مختلف پالايشگاه، بهره‌برداري مناسب از منابع و ارائه پاسخ شايسته به نياز روزافزون به محصولات پالاي ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    پالایشگاه رازی با بیش از سی سال سابقه فعالیت در تولید انواع فراورده ای نفتی و روانکاری و انواع روغن های صنعتی با بهره گيري از توان و ظرفيت نيروهای متخصص اعم از مديريتي ، مهندسي و ساخت از جمله بزرگترين شركت های پالايشی است.

    تلاش در جهت کسب فناوریهاي جدید در زمینه های طراحي و ساخت بخشهاي مختلف پالايشگاه، بهره‌برداري مناسب از منابع و ارائه پاسخ شايسته به نياز روزافزون به محصولات پالايشگاه و همچنین تولید و پخش انواع سوخت با بالاترین استانداردها از زمره مهمترين فعاليتهاي اين شرکت مي‌باشد.

    محصولات تولیدی پالایشکده روغن موتور رازی تمام استانداردهای زیست محیطی را دارا میباشد. دارا بودن دفاتر متعدد در کشورهای مختلف در جهت سهولت در امر صادرات از جمله شاخصه های برجسته این شرکت میباشد.

    بازرگاني رازی يك شركت شناخته شده در بين تهيه كنندگان معتبر محصولات نفتی، قير و محصولات پتروشيمي است. شرکت رازی با داشتن موسسات مستقر در کشورهای مختلف با فروشندگان قابل اعتماد و توزیع کنندگان مارک های پیشرو در صنعت همکاری می کند. ما یک گروه حرفه ای بین المللی تجارت و تسهیل کننده شرکت ها هستیم که متشکل از بخش هایی است که متخصص در تهیه و بازاریابی برای طیف وسیعی از محصولات و کالاهای تخصصی ما هستند. این کالاها شامل نفت و پتروشیمی، مواد شیمیایی صنعتی و مواد شیمیایی ، مواد معدنی، سنگ معدن و فلزات انتخاب شده و طیف گسترده ای از محصولات الواری و محصولات مربوطه است.

    خریداران ما از سراسر دنیا سفارشات انبوه و عمده خود را برای محصولات برتر ما ثبت میکنند و ما این محصولات را به با توجه به نیازهای خاص هر مشتری ارائه می دهیم. کالاها با بسته بندی بسیار قابل اطمینان برای حمل و نقل آماده می شوند تا خطر بروز هرگونه اشکال در ارسال از بین برود و کیفیت محصولات برای مدت زمان طولانی حفظ شود. ستون فقرات شرکت ما تیمی از متخصصان صنعت با تجربه است که به طور مداوم ما را در انجام هدف مشترک سازمان ما که رضایت مشتری است، پشتیبانی می کنند.

    شرکت پالایشگاه رازی یک نام برجسته در صنایع تامین کننده انواع محصولات متنوع است. خریداران معتبر، شرکت ما یک شرکت چند منظوره است که در آن محصولات در با قیمت بسیار مناسب برای هر نیازی در دسترس هستند

    بستن
محصولات
بنزین اکتان، 89،90،92،95،٩٧
آنالیز گازوییل( دی 2 و دی 6)0601
آنالیز وایت اسپریت کد0101
قير
روغن موتور خودرو
روغن پایه Sn 100,150,300,500,600,700
گازوئيل (دى ٢ و دى ٦)
حلالها و وایت اسپریت
هيدروكربن های سبک و سنگین
ال پى جى
سوخت هواپیما گرید 54 و گرید A1
مازوت 180و 280 و 380
نفت خام
نفت سفید
پارافین مایع
نفتا
ال ان جى
گاز طبیعی کاندنست
گازوئيل سولفور 10-10000 ppm