ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۷۹۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : خرمشهر-شهرک صنعتی-خیابان صنعت ۴-فرعی ۳-پلاک ۱۵۸
  • درباره ما : شرکت دانش بنیان پترو صنعت پارسیان خزر در اسفند ماه ۱۳۹۱ به منظور تامین نیازهای صنایع کشور به انواع فیلتر و سیستم های فیلتراسیون تاسیس گردیده است. این شرکت مفتخر است که با بهره گیری از نیروهای متخصص و تجهیزات تولید وتست پیشرفته در جهت طراحی و ساخت، تنوع وسیعی از فیلترهای صنعتی اقدام نموده است. تمامی این فیلترها از مواد اولیه با کیفیت بالا ساخته می شود که در نتیجه دارای استحکام بالا، راند ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت دانش بنیان پترو صنعت پارسیان خزر در اسفند ماه ۱۳۹۱ به منظور تامین نیازهای صنایع کشور به انواع فیلتر و سیستم های فیلتراسیون تاسیس گردیده است.

    این شرکت مفتخر است که با بهره گیری از نیروهای متخصص و تجهیزات تولید وتست پیشرفته در جهت طراحی و ساخت، تنوع وسیعی از فیلترهای صنعتی اقدام نموده است. تمامی این فیلترها از مواد اولیه با کیفیت بالا ساخته می شود که در نتیجه دارای استحکام بالا، راندمان و طول عمر مطلوب می باشد واز این رو باعث کاهش هزینه و صرفه جویی در مصرف انرژی در سیستمهای انتقال سیال و همچنین افزایش عمر کارکرد تجهیزات مربوطه می گردد.

    محصولات این شرکت، شامل انواع فیلترهای کیسه ای، فیلترهای سبدی، فیلترهای غبارگیر، فیلترهای مایع، فیلترهای هوای ورودی به کمپرسور و توربین، فیلترهای سیل کمپرسور، فیلترهای پنلی و انواع فیلترهای گاز و روغن( هیدرولیک و روانکاری) می‏باشد.

    همچنین واحد تحقیق و توسعه شرکت پترو صنعت پارسیان خزر، با بهره گیری از متخصصان مجرب به همراه نخبگان برتر دانشگاهی موفق به تولید تعداد قابل توجهی از محصولات دانش بنیان گردیده که به تایید معاونت علمی و تحقیقاتی ریاست جمهوری رسیده است.

    اغلب مواد اولیه مورد استفاده در محصولات تولیدی شرکت پترو صنعت پارسیان از تولیدات شرکتهای معتبر جهانی تهیه می گردد.

    ضمنا واحد کنترل کیفیت این شرکت با استفاده از تجهیزات تست و آزمایش مطابق با استانداردهای معتبر و کاربردی مربوط به هر محصول شامل کنترل های قبل، حین، و بعد از تولید ، کالیبراسیون تجهیزات و ابزار، تعیین صلاحیت پرسنل و تامین کنندگان، نقش مهمی در تضمین کیفیت محصولات ارائه می نماید.

    بستن
محصولات
فیلترهای سوخت مازوت و گازوییل
فیلترهای روغن هیدرولیک و روانکاری
فیلترهای سیل (Sealing) کمپرسور
فیلتر گاز ورودی به توربین
فیلترهای کیسه ای (Bag Filters)
فیلترهای هوای ورودی به توربینهای گازی