ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۷۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : اصفهان- خیابان شیخ صدوق شمالی-روبروی خیابان شیخ مفید نبش کوچه شهید نورالهی-ساختمان آیریک
  • درباره ما : شرکت پتروآیریک کارآفرینان پارسیان، با تلاش برای ایجاد روندی نوین درچرخه تامین سوخت و با هدف بالابردن سطح کیفی و کمی جایگاه های توزیع سوخت و کاهش زمان سوخت گیری ، به عنوان اولین شرکت برند جهت تامین سوخت رسانی درسال ۱۳۹۴ تاسیس گردیده است که طی حدود ۴ سال فعالیت خود و با ارتقای استانداردهای ساخت به منظور افزایش سطح رضایت مندی مشتریان، با کسب مجوز دائم ازشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، برندسا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت پتروآیریک کارآفرینان پارسیان، با تلاش برای ایجاد روندی نوین درچرخه تامین سوخت و با هدف بالابردن سطح کیفی و کمی جایگاه های توزیع سوخت و کاهش زمان سوخت گیری ، به عنوان اولین شرکت برند جهت تامین سوخت رسانی درسال ۱۳۹۴ تاسیس گردیده است که طی حدود ۴ سال فعالیت خود و با ارتقای استانداردهای ساخت به منظور افزایش سطح رضایت مندی مشتریان، با کسب مجوز دائم ازشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، برندسازی و تحت پوشش قراردادن جایگاه های عرضه سوخت درکشور را دردست اقدام داشته و علاوه بر این توانایی تامین و توزیع سوخت مورد نیاز مصرف کنندگان را خواهد داشت.
    این شرکت با تکیه بر تجـربه و دانش ۲۰ ساله خود در زمینه تولید تجهیزات جـایگاه های توزیع سوخت، اولـین شرکتی در ایران است که با همکاری شهرداری اصفهان موفق به طراحی، ساخت و نصب ۱۷ عدد جایگاه کوچک شهری B.O.T (Build, operate , transfer) (استفاده از معابر شهری مانند کنار گذرها ، پیاده روهای عریض و.... ) در مناطق مختلف شهر اصفهان شده است. پتروآیریک موفق به دریافت بیش از ۱۳ گواهینامه ثبت اختراع، گواهینامه بین المللی و تقدیرنامه از سازمان های ذیربط در راستای فعالیت های خود به عنوان شرکت پیشرو دراین صنعت بوده و به عنوان شرکت تایید شده در زمینه سرمایه گذاری، ساخت و مدیریت جایگاه های زنجیره ای توزیع سوخت در کشور معرفی گردیده است..

    • در راستای طرح شرکت های صاحب نشان(برند) درحال حاضر تعدادی از جایگاه های کشور تحت پوشش برند پتروآیریک درشهرهای تهران، اصفهان،قم، یزد، شاهرود، بوشهر، تبریز،همدان و تربت حیدریه و ... مشغول به فعالیت می باشند.
    • از جمله اقدامات این شرکت می توان به بازسازی و بهره برداری جایگاه ۲۳۶ آزادی تهران به عنوان اولین جایگاه هوشمند و مدرن سوخت کشور®(I-Gas) و همچنین بازسازی کامل جایگاه ترابی در مرکز شهریاسوج اشاره نمود.
    • این شرکت موفق به تولید و راه اندازی پروژه ملی خودروهای سوخت رسان شهری ®(PIIDO) تحت اپلیکیشن اندروید و ios با رعایت کلیه دستورالعمل های ایمنی، مطابق با آخرین الزامات روز دنیا و اخذ مجوز از شرکت (NFPA) آتش نشانی محترم ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و نیز اجرای آن دربرخی از مناطق شهر بزرگ تهران گردیده است.

    بستن