ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۱۲ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/user/accessdirect
  • آدرس : تهران - میدان هفتتیر - خیابان قائم مقام فراهانی - کوی سام پلاک ۱۳ - واحد ۱۰
  • درباره ما : شرکت پترو صنعت عادل (PSA) جهت دستیابی به چشم اندازهای ترسیم شده، در سال ۱۳۸۴ با بهره­ گیری از متخصصین با تجربه به هدف تولید رگولاتورهای گاز خانگی و انواع فلنج­های فورج تاسیس گردید. این شرکت با پشتوانه چند دهه تلاش در زمینه تولید محصولات صنعتی و همچنین با بهره­مندی از تجارب و منابع تخصصی و ارتقاء همه جانبه سیستم عملکرد در فرآیند تولید و تامین کالا فعالیت داشته و در راستای گست ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت پترو صنعت عادل (PSA) جهت دستیابی به چشم اندازهای ترسیم شده، در سال ۱۳۸۴ با بهره­ گیری از متخصصین با تجربه به هدف تولید رگولاتورهای گاز خانگی و انواع فلنج­های فورج تاسیس گردید.

    این شرکت با پشتوانه چند دهه تلاش در زمینه تولید محصولات صنعتی و همچنین با بهره­مندی از تجارب و منابع تخصصی و ارتقاء همه جانبه سیستم عملکرد در فرآیند تولید و تامین کالا فعالیت داشته و در راستای گسترش و توسعه صنایع کشور به خصوص صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاه، فولاد، تاسیسات و آب و فاضلاب هدف خود را افزایش سهم بازار می داند.

    تداوم همکاری، رضایت کارفرمایان و مشتریان، رعایت استانداردهای کیفی و پاسخ گویی به­هنگام از مزایای رقابتی این شرکت در ارائه بهینه خدمات تولید انواع فلنج و اتصالات و قطعات فورج در صنایع مختلف می باشد.

    این شرکت همواره سعی داشته با نظارت عالیه واحدهای طراحی و مهندسی و همچنین کنترل کیفیت، موجب جلب اعتماد بیشتر ذینفعان خود گردد.

    ما در این شرکت بر این باوریم که گسترش فرهنگ کیفیت ضمن بهره وری بیشتر در فعالیتهای این مجموعه ، مبلغی برای شرکت بوده و بهمراه خلاقیت سازمانی زمینه ساز حضور در بازارهای جدید داخلی و خارجی را فراهم خواهد کرد .

    بستن
محصولات
فلنج
اوریفیس
اتصالات
شیر پروانه ای
شیر کروی
شیر کشویی