ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۷۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : اصفهان - نجف آباد - شهرک صنعتی منتظریه - خیابان ۱۰۲ - فرعی نهم - کد ۷۵
  • درباره ما : در راستای خود کفایی کشور اقدام به تولید پشم سنگ و انواع عایقهای صوتی , حرارتی از قبیل: ایزو ترم , ایزو بلانکت (پتویی) , عایق لوله ای (ایزوپایپ) , فونوفلت و عایق تخته ای (پانل) نموده است, که یکی از نیازهای اولیه صنایع مهم کشور ( مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان ) می باشد.این شرکت تولیدات خود را بر اساس استاندارد ASTM ارائه می نماید. در ضمن با استقرار سیستم مدیریتی مبتنی بر استاندارد ۲۰۰۸:ISO ۹۰ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در راستای خود کفایی کشور اقدام به تولید پشم سنگ و انواع عایقهای صوتی , حرارتی از قبیل: ایزو ترم , ایزو بلانکت (پتویی) , عایق لوله ای (ایزوپایپ) , فونوفلت و عایق تخته ای (پانل) نموده است, که یکی از نیازهای اولیه صنایع مهم کشور ( مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان ) می باشد.
    این شرکت تولیدات خود را بر اساس استاندارد ASTM ارائه می نماید. در ضمن با استقرار سیستم مدیریتی مبتنی بر استاندارد ۲۰۰۸:ISO ۹۰۰۱ و سرعت عمل در ارائه خدمات از طریق حجم بالای تولید و برنامه ریزی دقیق توسط این شرکت باعث شده که تحویل کالا در موعد مقرر (حتی در مواردی زودتر از موعد مقرر) انجام پذیرد. پشم سنگ آسیا با اعتقاد به رقابت سالم در عرصه صنعت کشور، دو پارامتر مهم و تاثیرگذار یعنی (قیمت و کیفیت) را در راس برنامه های خود قرار داده است.
    لازم بذکر است شرکت پشم سنگ آسیا در لیست منابع خرید (Vendor List) شرکت ملی گاز ایران و شرکت نفت و گاز پارس جنوبی (POGC) ، شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات و مواد شیمیایی صنایع پتروشیمی (SPEC)، پشتیبانی ساخت و تهیه کالای نفت تهران و انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران قرار دارد .

    بستن
محصولات
ایزوترم پشم سنگ خام فله ای
ایزوبلانکت پشم سنگ پتویی دوخته شده
ایزوپایپ پشم سنگ لوله ای
فنوپانل پشم سنگ تخته ای
فنوفلت پشم سنگ لحافی فویل دار
پلی یورتان