ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۳۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان استاد نجات الهی-خیابان فلاح پور-شماره ۴
  • درباره ما : شركت ما از گروهي از افراد با‌تجربه تشكيل شده كه همواره در پي يافتن روش‌ها و فرصت‌هاي نوين براي ارائه خدمات بهتر به مشتريان هستند. اميدواريم كه اين معرفي كوتاه و اطلاعات داده شده مفيد واقع شوند. ما طيف وسيعي از محصولات را مطابق با احتياجات شما عرضه مي‌كنيم.براي درخواست‌هاي اختصاصي‌تر ما با شما همكاري خواهيم كرد تا نيازهاي خاص شما را برآورده سازيم. ما هميشه آم ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شركت ما از گروهي از افراد با‌تجربه تشكيل شده كه همواره در پي يافتن روش‌ها و فرصت‌هاي نوين براي ارائه خدمات بهتر به مشتريان هستند. اميدواريم كه اين معرفي كوتاه و اطلاعات داده شده مفيد واقع شوند. ما طيف وسيعي از محصولات را مطابق با احتياجات شما عرضه مي‌كنيم.
    براي درخواست‌هاي اختصاصي‌تر ما با شما همكاري خواهيم كرد تا نيازهاي خاص شما را برآورده سازيم. ما هميشه آماده پاسخگويي به سوالات شما هستيم.

    شركت پشم سنگ ايران ، به عنوان تنها دارنده سيستم مديريت كيفيت مبتني بر استاندارد های ایزو در طراحي، توسعه، توليد و عرضه انواع عايقهاي پشم سنگ با خواص و كاربردهاي مختلف در ايران، افتخار مي كند كه در مدت ۴۵ سال گذشته تقريبا به همه صنايع كشور خدمت كرده است و با كسب تجربه و آگاهي همه جانبه اكنون مي‌تواند در كنار تامين احتياجات روبه رشد بازار، در امور اجرايي و مشاوره هم حضوري موثر داشته باشد و براي عايق كاري در طرح‌هاي صنعتي و مسكوني پيشنهادهاي مناسب را ارائه دهد.
    يكي از افتخارات ما اين است كه تمامي ماشين آلات ما در ايران و به دست مهندسين و كاركنان ايراني طراحي و ساخته شده اند. اين افتخار در محصول نهايي و كيفيت خدمات ارائه شده به مشتريان هم خودنمايي مي كند.

    شركت پشم سنگ ايران، اولين دارنده ISO / TS ۲۹۰۰۱:۲۰۰۷ / ISO ۹۰۰۱:۲۰۰۸ از سال ۱۳۷۸ تاكنون، تامين كننده عايق با كيفيت بالا در صنايع و ساختمان بوده است و به دليل دارا بودن محدوده دماي كار بالا به عنوان عايقي منحصر به فرد مطرح بوده است.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
محصولات
عایق مولتی فلکس
عایق لوله PS
پانل اسلب S
روکش توری WM
عایق فله LW
پوشش کانال DW