ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۷۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -بزرگراه آیت الله سعیدی -شهرک صنعتی چهاردانگه -سوله های سهند -خیابان سهند پنجم-فرعی دوم -پلاک ۲.۵۳۰
  • درباره ما : این شرکت با هدف تامین نیازهای فنی و نیز کالاهای مورد نیاز بخشهای مختلف صنایع، مطابق با درخواست و استانداردهای معتبر و مرتبط تاسیس شد و امروزه بعنوان یکی از پیشگامان ارائه مشاوره های تخصصی فنی و مهندسی در زمینه شیرآلات و تجهیزات وابسته شناخته شده است. بدون شک همکاریهای انجام گرفته با شرکتهای معتبر در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاهی و آب و فاضلاب توانسته در بهبود و ارتقای تجربیات این ش ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    این شرکت با هدف تامین نیازهای فنی و نیز کالاهای مورد نیاز بخشهای مختلف صنایع، مطابق با درخواست و استانداردهای معتبر و مرتبط تاسیس شد و امروزه بعنوان یکی از پیشگامان ارائه مشاوره های تخصصی فنی و مهندسی در زمینه شیرآلات و تجهیزات وابسته شناخته شده است.

    بدون شک همکاریهای انجام گرفته با شرکتهای معتبر در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاهی و آب و فاضلاب توانسته در بهبود و ارتقای تجربیات این شرکت در بخشهای مختلف بیفزاید و این یکی از افتخارات این شرکت بوده و خواهد بود.

    درمیان گذاشتن نقاط ضعف و قوت ما در ارایه خدمات مختلف چه در گذشته و چه در آینده ، چراغ راه ما و عاملی جهت بهبود عملکردمان خواهد بود. لطفا ما را از راهنماییهای خود بی بهره نگذارید.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه