ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۶۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-سهروردی شمالی-کوچه متحیری-پلاک ۴۲-واحد ۱
  • درباره ما : شرکت فرا امید نیک سامان با بیش از دو دهه تجربه، فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۹۴ در زمینه‌های خدمات طراحی مهندسی، ساخت، مهندسی معکوس، مشاوره، ارتقاء، و تعمیرات نگهداری با نام اختصاری فونیکس در صنایع ریلی، دریایی، نیروگاهی، معدنی، نفت، گاز و پتروشیمی آغاز نموده است. از نقاط قوت شرکت، استفاده از ظرفیت مدیران با تجربه صنایع مذکور و کارشناسان تحصیل کرده از دانشگاه‌های برتر کشور بوده ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت فرا امید نیک سامان با بیش از دو دهه تجربه، فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۹۴ در زمینه‌های خدمات طراحی مهندسی، ساخت، مهندسی معکوس، مشاوره، ارتقاء، و تعمیرات نگهداری با نام اختصاری فونیکس در صنایع ریلی، دریایی، نیروگاهی، معدنی، نفت، گاز و پتروشیمی آغاز نموده است.

    از نقاط قوت شرکت، استفاده از ظرفیت مدیران با تجربه صنایع مذکور و کارشناسان تحصیل کرده از دانشگاه‌های برتر کشور بوده و توانسته در حوزه‌های اشاره شده، گام‌های موثری در پیشرفت کشور بردارد.

    فعالیت‌های شرکت، در حوزه‌های تولید دانش فنی، ساخت و تعمیر و نگهداری با تامین قطعات مورد نیاز در زمینه های ریلی، دریایی، نیروگاهی، معدنی، نفت، گاز و پتروشیمی قابل ارائه است.

    شرکت فونیکس، توسعه برای زندگی بهتر را آرمان خود قرار داده و در این راستا در صدد است تا با ایجاد محیطی امن و عاری از آلودگی، تمامی حوادث و اثرات سوء بر افراد، محیط زیست و تاسیسات را حذف و با بهبود فرآیندها، تولید محصولات منطبق را تضمین نماید.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
محصولات
تعمیرات و بازسازی
تامین قطعات و تجهیزات
مشاوره، تحقیق و توسعه
طراحی و ساخت قطعات