ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۳۰۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-بلوار فردوس غرب -بلوار شقایق مرکزی -نبش کوچه هجدهم -پلاک ۲۷
  • درباره ما : شرکت تجهیز ارگ پارسیان (تاپکو) فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ در حوزه مهندسی، ساخت، تامین و خدمات پس از فروش تجهیزات دوار آغاز نمود و با بهره گیری از نیروهای متخصص و چیره دست در این حوزه، توانست در کوتاه زمانی به یک برند شناخته شده تبدیل گردد.راهبرد اصلی تاپکو در زمینه تجهیزات دوار، بومی سازی محصولات دانش محور و پرکاربرد در کشور، تطبیق محصولات و خدمات با نیازهای مشتریان و ارائه راهکارهای جامع ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تجهیز ارگ پارسیان (تاپکو) فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ در حوزه مهندسی، ساخت، تامین و خدمات پس از فروش تجهیزات دوار آغاز نمود و با بهره گیری از نیروهای متخصص و چیره دست در این حوزه، توانست در کوتاه زمانی به یک برند شناخته شده تبدیل گردد.
    راهبرد اصلی تاپکو در زمینه تجهیزات دوار، بومی سازی محصولات دانش محور و پرکاربرد در کشور، تطبیق محصولات و خدمات با نیازهای مشتریان و ارائه راهکارهای جامع و فراگیر برای رفع نیازمندی های صنایع وابسته می باشد، بر همین اساس تاپکو در گستره ساخت این تجهیزات، با رعایت دقیق اصول مهندسی و بهره مندی از دانش وفن آوری روز و تعامل با سازندگان پیشرو دنیا، در این عرصه پا نهاده است.
    هم اکنون تاپکو در قامت یک شرکت دانش بنیان و از اعضای اصلی انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت (استصنا) توانایی طراحی، ساخت، نصب، راه اندازی و انجام تمامی تعمیرات اساسی برای انواع فن و بلوئرهای سانتریفوژ، کمپرسورهای سانتریفوژ و توربواکپسندرها را دارا می باشد.
    واحد تحقیق و توسعه این شرکت به عنوان بنیادی ترین بخش شرکت، ضمن گسترش و بهینه سازی محصولات خود، در حال کار بر روی توسعه فناوری طراحی و ساخت سایر توربوماشین ها از جمله توربین های گاز و توربین های بخار می باشد.
    افزون بر موارد یاد شده که تاپکو به طور مستقل نسبت به تولید آنها اقدام می نماید، این شرکت توانایی پکیجینگ و تست انواع پمپ ها ، با همکاری سازندگان معتبر بین المللی را دارد.
    محصولات تاپکو علاوه بر بازار داخلی، هم اکنون در بازارهای فرامرزی از جمله عراق، روسیه و کشورهای حوزه CIS وارد گردیده است

    بستن
محصولات
توربو اکسپندر
کمپرسور
پکیجینگ
فن و بلوئر