ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۰۴۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان مطهری-نرسیده به بزرگراه مدرس-نبش خیابان کوه نور-ساختمان شرکت تهویه-پلاک ۱
  • درباره ما : شرکت تهویه (سهامی خاص) در سال ۱۳۴۳ تأسیس شد و با به کارگیری تکنولوژی Air Temp & Trane، با موفقیت راه خود را در صنعت تهویه مطبوع هموار نمود و بعدها موفق به دریافت مجوز ساخت تحت لیسانس از دو شرکت امریکایی کرایسلر(Chrysler) و ایرتمپ (Air Temp) گردید.در دهه ۶۰ خورشیدی، شرکت تهویه با تکیه بر دانش فنی غنی و توان بالای سرمایه انسانی خود و با به وجود آوردن تغییراتی در سیاست های طراحی و تولید ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تهویه (سهامی خاص) در سال ۱۳۴۳ تأسیس شد و با به کارگیری تکنولوژی Air Temp & Trane، با موفقیت راه خود را در صنعت تهویه مطبوع هموار نمود و بعدها موفق به دریافت مجوز ساخت تحت لیسانس از دو شرکت امریکایی کرایسلر(Chrysler) و ایرتمپ (Air Temp) گردید.
    در دهه ۶۰ خورشیدی، شرکت تهویه با تکیه بر دانش فنی غنی و توان بالای سرمایه انسانی خود و با به وجود آوردن تغییراتی در سیاست های طراحی و تولید، تصمیم به طراحی و ساخت نسل جدیدی از سیستم های تهویه مطبوع گرفت و به عنوان یکی از بزرگترین شرکتهای بخش خصوصی در طراحی و ساخت تجهیزات تهویه مطبوع، به یکی از پیشروهای این رشته در صنعت ایران تبدیل شد.
    در سال ۱۳۹۲ شرکت تهویه با آغاز نیم قرن دوم حضور پرافتخارخود در صنعت تهویه مطبوع ایران، علاوه بر محصولات قبلی، تولید محصولات جدیدی را نیز در برنامه خود قرار داد و تا پایان نیمه اول سال ۱۳۹۴ موفق به تولید و عرضه مینی چیلر، انواع اسپیلیت، داکت اسپیلیت، خنک کننده تابلوهای الکتریکی، بستنی ساز و سیستمهای تهویه مطبوع خودروهای سبک، سنگین و قطار گردید.
    امروزه شرکت تهویه، به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سیستمهای تهویه مطبوع در ایران و یکی از منابع معتبر تامین نیازمندیهای صنایع استراتژیک و مهم کشور مانند نفت، گاز، پتروشیمی، پالایش، نیروگاهی، مخابراتی، فولادسازی، ریلی و خودرو ، بهداشت و درمان، عمرانی و دیگر صنایع کشور به حساب می آید.

    آنچه شرکت تهویه را به عنوان یک برند برتر در ایران شاخص نموده است، پیشرو بودن و توان پاسخگویی به هر گونه خواسته مشتریان در طراحی و ساخت محصولات با کیفیت برتر و خدمات پس از فروش گسترده و سریع است که به عنوان استراتژی شرکت تهویه تدوین شده و این شرکت همواره به آن وفادار بوده است به طوری که در حال حاضر محصولات این شرکت با ۳ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش به مشتریان عرضه می شود. علاوه برآن، تهویه با گسترش نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش خود در مراکز استان و شهرهای پرجمعیت، تأسیس شعب خدمات در مناطق استراتژیک نفت و گاز، نسبت به ارتقاء جایگاه نام و برند خود و افزایش سطح رضایت مشتریان خود تلاش می کند.
    شرکت تهویه امیدوار است با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها در تولید، بتواند ضمن صرفه جویی در مصرف انرژی، زمینه های سازگاری هرچه بیشتر محصولات خود با محیط زیست را نیز فراهم آورد.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه انطباق
استاندارد ایزو 9000
انجمن تولیدکنندگان سیستمهای تهویه مطبوع ایران
گواهینامه شرکت تهویه از موسسه بین المللی تبرید
محصولات
چیلرهای هواخنک (پکیج یکپارچه و دوپارچه)
فن کویل سقفی توکار
هواساز
کندانسور هوایی
ميني چيلرهاي سرمایشی
برج‌های خنک‌کننده مدل VX
چیلر اسکرو هواخنک
چیلر هواخنک اسکرو مدولار
چیلر اسکرو آب خنک
چیلر اسکرو آب خنک مدولار
مینی چیلر سرمایشی و گرمایشی
کندانسینگ یونیت هواخنک
کندانسینگ اسکرو هواخنک مدولار
کندانسینگ اسکرال هواخنک مدولار
کندانسور یونیت هوا خنک
هواساز بهداشتی
ایرواشر
HRV
اسپلیت کاستی چهارطرفه
اسپلیت کاستی یکطرفه
اسپلیت زمینی و سقفی روکار
اسپلیت سقفی توکار
خنک کننده تابلوهای برق و اتاقک آسانسور
VRF
فن کویل زمینی FL
فن کویل زمینی FLN
فن کویل زمینی کریوه SV
فن کویل زمینی کریوه بدون پایه
فن کویل کاستی مدل ستاره
فن کویل کاستی چهارطرفه اوشان
فن کویل کاستی یکطرفه اوشان
فن کویل کانالی (AR)
فن کویل کانالی (ARN)
سیستم تهویه مطبوع اتوبوس و مینی بوس
سیستم تهویه مطبوع ریلی
سیستم تهویه مطبوع خودرو
برج خنک کن
یونیت هیتر
صداگیر
هواساز صنعتی
اسپلیت دیواری
اسپلیت کاستی چهارطرفه
اسپلیت کاستی یکطرفه
اسپلیت ایستاده