ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
توسعه و تولید شیرهای صنعتی رستا گروه
  • تعداد بازدید : ۹۹۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران – خیابان کریم خان – خیابان خردمند جنوبی – پلاک ۳۵ – واحد ۶
  • درباره ما : ماموریت ما حرکت به سوی دستیابی همه جانبه به استقلال ملی در طراحی و تولید شیرهای صنعتی مورد استفاده در تمام صنایع به ویژه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی است. بعلاوه فراهم آوردن سرویس های فرعی مانند نصب، نظارت، تعمیرات، عیب یابی این قبیل شیرها جزء اهداف این شرکت می باشد. با تکیه بر مزایای رقابتی شامل به روزتریندانش فنی و عملی، تجهیزات کامل و کارآمد حمایت فنی از سوی برترین شرکت های بین المللی و ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ماموریت ما حرکت به سوی دستیابی همه جانبه به استقلال ملی در طراحی و تولید شیرهای صنعتی مورد استفاده در تمام صنایع به ویژه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی است. بعلاوه فراهم آوردن سرویس های فرعی مانند نصب، نظارت، تعمیرات، عیب یابی این قبیل شیرها جزء اهداف این شرکت می باشد.

    با تکیه بر مزایای رقابتی شامل به روزتریندانش فنی و عملی، تجهیزات کامل و کارآمد حمایت فنی از سوی برترین شرکت های بین المللی و همچنین اعضای تحصیل کرده و با تجربه سازمان به دنبال بقا و ثبات در پیشرفت روزافزون، سودبخشی متعارف و توانایی رقابت با بازارهای داخلی و خارجی همسایه و خاورمیانه می باشد.

    هدف اصلی شرکت توسعه و تولید شیرهای صنعتی رستا گروه، دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده سازمانی و رضایت تمام ذینفعان شامل صنایع مرتبط، کارمندان، سهامداران، مشتری و تامین کنندگان در چهارچوب باورهای اخلاقی و ارزش های سازمانی می باشد.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه