ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۳۵۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران – میدان ولیعصر –خیابان ولیعصر-کوچه شهید حسن ملائی – شماره ۱۸ – طبقه اول
  • درباره ما : شرکت تولیدی الکترود پارس تولید کننده انواع الکترود جوشکاری روکش دار و سیم جوش با گاز محافظ و نیز پودرهای روکش الکترود در سال ۱۳۶۲فعالیت خود را آغاز نمود . از بدو فعالیت شرکت اهتمام جدی مدیران شرکت به اصل مشتری مداری و تلاش در جهت رفع نیازهای تصریحی و تلویحی مشتریان باعث شد تا محصولات شرکت به سرعت جایگاه شایسته ای را در بازار بدست آورند . در همین راستا و به منظور اطمینان بخشی به مشتریان ، ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تولیدی الکترود پارس تولید کننده انواع الکترود جوشکاری روکش دار و سیم جوش با گاز محافظ و نیز پودرهای روکش الکترود در سال ۱۳۶۲فعالیت خود را آغاز نمود . از بدو فعالیت شرکت اهتمام جدی مدیران شرکت به اصل مشتری مداری و تلاش در جهت رفع نیازهای تصریحی و تلویحی مشتریان باعث شد تا محصولات شرکت به سرعت جایگاه شایسته ای را در بازار بدست آورند . در همین راستا و به منظور اطمینان بخشی به مشتریان ، شرکت در سال ۱۳۷۴ اقدام به اخذ علامت استاندارد تشویقی از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران نمود۰

    قرار گرفتن کشور در مسیر سازندگی باعث رشد روز افزون تقاضا برای محصولات شرکت گردید . بر همین اساس ظرفیت تولید شرکت در سال ۱۳۷۸ با افزایش صد درصدی به ۱۷۰۰۰ تن در سال رسید .

    علاوه بر توسعه کمی ، شرکت با استقرار سیستم مدیریت کیفی ISO ۹۰۰۱ در سال ۷۸ گام بلندی را در جهت ایجاد زیر ساختارهای لازم به منظور توسعه پایدار فعالیت ها برداشت .

    با رونق تولید و نیز جایگاه خوب کیفی محصولات تولیدی شرکت ، در سال ۷۸ راه برای صادرات محصولات شرکت به بازارهای منطقه ای و جهانی هموار شد بگونه ای که شرکت الکترود پارس با صادرات به کشورهای آذربایجان ، ارمنستان ، گرجستان ، عراق ، سوریه ، افغانستان ، مجارستان ، و کوبا به یکی از بزرگترین صادر کنندگان الکترود در اواسط دهه هشتاد شمسی تبدیل شد .

    بستن
محصولات
الكترود جوشكاري (NEP-16) AWS.E.6013
الكترود جوشكاري (NEP-20) AWS.E.6013
الكترود جوشكاري (NEP-12) AWS.E.6013
الكترود جوشكاري (ER-12) AWS.E.6013
الكترود جوشكاري (NEP-18) AWS.E.7018
الكترود جوشكاري (NEP-18-1) AWS.E.7018-1
الكترود جوشكاري (1-7016) AWS.E.7016
الکترود جوشكاري AWS.E.8018-G(8018-G)
الكترود جوشكاري AWS.E.6010-C1(6010-C1)