ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۶۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : اصفهان-ابتدای منطقه صنعتی دولت آباد-خیابان اکباتان
  • درباره ما : شرکت اصفهان سهند دور، طي سال ۱۳۶۲ در شهر اصفهان شروع به فعالیت صنعتی نمود و هــمگام با شرایط خاص کشور و خیزش صنعتی جامعه ایران، به تولید گیربکسهای حلزونی پرداخت. این مجموعه درسال ۱۳۶۹ موافقت اصولی خودرا از وزارت صنایع دریافت نمودوبا توجه به اصل خدشه ناپذیر "کیفیت، بن مایه تولید است" به ادامه فعاليت پرداخت، کیفیتی که رضایت مصرف کننده،شرط حداقلی آنو بهترین تبلیغ برای محصولات تولیدی است. ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت اصفهان سهند دور، طي سال ۱۳۶۲ در شهر اصفهان شروع به فعالیت صنعتی نمود و هــمگام با شرایط خاص کشور و خیزش صنعتی جامعه ایران، به تولید گیربکسهای حلزونی پرداخت.

    این مجموعه درسال ۱۳۶۹ موافقت اصولی خودرا از وزارت صنایع دریافت نمودوبا توجه به اصل خدشه ناپذیر "کیفیت، بن مایه تولید است" به ادامه فعاليت پرداخت، کیفیتی که رضایت مصرف کننده،شرط حداقلی آنو بهترین تبلیغ برای محصولات تولیدی است.

    خانواده سهند در ادامه فعالیت های خود با برپایی واحد طراحی، تحقیق و توسعه سعی كرد تا طراحی تولیدات خود را به سمت تحقق رسالت سازمانی که تولید محصول بر اساس اصول مهندسی و مهمترین آنيعني یکسان سازی بهبود یافته محصول بر اساس استانداردهای روز است،متمركز نماید.

    سرانجام محاسبات و مطالعات مهندسی، خرید دستگاههای مجهز CNCو ساير دستگاههاي تخصصی،تجربه چندین ساله و حضور مستمر در نمایشگاههای داخلي و بین المللی و تبادلات فکری،خلاقیت، اعتماد به نفس و پافشاری بر گسترش و تخصصی کردن فعالیتها، تولیدات این شرکت را از گیربکس های حلزونی به محدوده وسیع تری سوق داد.

    با توجه به اصول تولید گیربکس های خاص با ابعاد و توانهای مختلف که شامل :۱- شناسایی،۲- طراحی و ۳- ساخت می باشد،گروههای متعدد تخصصي، مسئوليت اجرا و پیگیریپروژهـــا را در این واحد صنعتی بر عهده گرفتند. صحه گذاری طراحی های این شرکت توسط نرم افزار های جامع مهندسی انجام می پذیرد و ضریب ایمنی طراحی سنجیده می شود.

    و امروز سهند با پیروی از این اصول،موفق به تولید انواع گیربکس های حلزونی، هلیکال، مخروطی مارپیچ، هیپوئیدی، اسپروئیدی از ۱۲/۰ تا ۱۰مگاوات و با کیفیت های مطلوب مي باشد.

    از آنجایی که پویایی و ارتقاء کیفیت، سرلوحه تلاش این مجموعه بوده است، این شرکت با دریافت گــواهینامه ISO۹۰۰۰ از مؤسسهSGS سوئیس در سال ۱۳۷۸ جزء صد شرکت برتر کشور قرار گرفت و در راستای بروزرسانی سیستم مدیریت کیفت خود در سال ۱۳۹۲اقدام به دریافت گواهینامه۹۰۰۱-۲۰۰۸ISOاز شرکت BRSو در سال ۱۳۹۳ اقدام به دریافت گواهی نامه های CE , ISO ۱۰۰۴:۲۰۱۲ , Ts ۲۹۰۰۱ از شرکت DRS گردید.

    این مجموعه با تأسیس واحد سهند ذوب، در ریخته گری قطعات مکانیکی به ویژه پوسته انواع گیربکس غنی شده چرا كه این زیر مجموعه از سهند مجهز به کوره تنش گیری برای بهبود خواص مکانیکی، دستــگاه شات بلاست و کوره های ذوب برنز و چدن زمینی می باشد.

    بستن
محصولات
گیربکس حلزونی سری VF
گیربکس مرکب سری MVF
گیربکس سری SN
گیربکس سری W
گیربکس قورباغه ای
گیربکس حلزونی سری W
گیربکس سری U
گیربکس های سری GS
گیربکس های سری SW
گیربکس های سری SN
گیربکس های سری RAN
گیربکس خاص
گیربکس آسیاب مواد
گیربکس mixer ( میکسر )
گیربکس Cooling Tower
گیربکس 210 Rom
گیربکس BG 90
گیربکس FA107
گیربکس mixer ( میکسر)