ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۳۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران - سهروردی شمالی - هویزه غربی - پلاک ۹۴
  • درباره ما : شرکت تولیدی و شیمیایی رز پلیمر به عنوان اولین و بزرگترین طراح و تولید کننده پارافین جامد ، پارافین مایع، وازلین، ژله کابلهای مخابراتی ، امولسی فایر، سدیم پترولیم سولفونات، گرانول واکس و شمع ژله ای در خاورمیانه از سال ۱۳۷۰ فعالیت خود را آغاز نموده است . این شرکت با اعتقاد به ضرورت تحقیق و توسعه و با هدف بهبود مستمر در زمینه تولید محصولات با کیفیت مطلوب و مطابق با استانداردهای ملی و بین ا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تولیدی و شیمیایی رز پلیمر به عنوان اولین و بزرگترین طراح و تولید کننده پارافین جامد ، پارافین مایع، وازلین، ژله کابلهای مخابراتی ، امولسی فایر، سدیم پترولیم سولفونات، گرانول واکس و شمع ژله ای در خاورمیانه از سال ۱۳۷۰ فعالیت خود را آغاز نموده است .

    این شرکت با اعتقاد به ضرورت تحقیق و توسعه و با هدف بهبود مستمر در زمینه تولید محصولات با کیفیت مطلوب و مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی فعالیت می کند . برای تحقق اهداف فوق ، مدیریت شرکت خود را نسبت به تامین الزامات استاندارد ، خواسته های مشتریان ، کلیه استانداردها ، قوانین و الزامات حاکم بر محصولات شرکت ، قوانین و الزامات مربوط به ایمنی و بهداشت حرفه ای و نیز الزامات با محیط زیست متعهد می داند و موارد زیر را جز تعهدات و اهداف کلان خود محسوب می کند :

    به روز در آوری و بهبود وضعیت اطلاعات شرکت
    يادگيري، نوآوري، مشارکت سازماني و کار گروهي
    مشتري مداري ، تکريم همکاران و ذي نفعان
    بهینه سازی روش های تولید
    تعهد به پیشگیری از مصدومیت و بیماری های شغلی و ایجاد محیطی ایمن و بهداشتی جهت حفاظت از سرمایه های انسانی شرکت
    تعهد به پیشگیری از آلودگی های محیط زیست و بهبود مستمر در عملکرد زیست محیطی شرکت

    بستن