ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۲۰۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-شهرک غرب-بلوار فرحزادی-خیابان سپهر-پلاک ۲۰-واحد ۵
  • درباره ما : دژپا یکی از بزرگترین تولیدکنندگان قیر و بشکه فلزی در ایران است. این شرکت در سال ۱۳۶۲ تحت شماره ۵۱۰۰۹ در «اداره ثبت شرکت های تهران» به ثبت رسید و محصولات تولیدی خود را در بورس کالای ایران عرضه می نماید. این شرکت دارای علامت استاندارد ملی ایران بوده و با استقرار سیستم مدیریت کیفیت (Iso۹۰۰۱:۲۰۰۸) و اخذ گواهی استاندارد صادرات به اروپا CE، متعهد به رعایت استانداردهای مرتبط با محص ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    دژپا یکی از بزرگترین تولیدکنندگان قیر و بشکه فلزی در ایران است. این شرکت در سال ۱۳۶۲ تحت شماره ۵۱۰۰۹ در «اداره ثبت شرکت های تهران» به ثبت رسید و محصولات تولیدی خود را در بورس کالای ایران عرضه می نماید.

    این شرکت دارای علامت استاندارد ملی ایران بوده و با استقرار سیستم مدیریت کیفیت (Iso۹۰۰۱:۲۰۰۸) و اخذ گواهی استاندارد صادرات به اروپا CE، متعهد به رعایت استانداردهای مرتبط با محصولات (از جمله ASTM، EN و ...) می باشد. همچنین محصولات شرکت دارای تاییدیه کیفی از شرکت های معتبر بازرسی همانند SGS و Geo-Chem بوده و حفظ و ارتقاء کیفیت محصولات با بهره گیری از مشارکت کارکنان و ذینفعان در تعهدات اصلی شرکت قرار دارد.

    کارخانه قیر دژپا مجهز به مدرن ترین ماشین آلات تولید قیر و بشکه و همچنین بسته بندی قیر با استانداردهای روز دنیا بوده و محصولات آن با بالاترین کیفیت در بازارهای جهانی عرضه می شود.

    واحد کنترل کیفیت مستقر در کارخانه، مواد اولیه و محصولات تولیدی را بر اساس طرحهای کنترلی و با دقیق ترین تجهیزات آزمایشگاهی، کنترل نموده و کیفیت محصولات تولیدی را تضمین می کند.

    شرکت دژپا عضو «اتحادیه صادرکنندگان فراورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی ایران» است و تولیدات این شرکت تاکنون به کشورهای مختلفی مانند چین، گرجستان، امارات متحده عربی، میانمار، افغانستان، هندوستان، ترکیه، ارمنستان، آذربایجان، عراق، پاکستان، فیلیپین، بلغارستان و تانزانیا صادر گردیده است. وجوه معاملات مشتریان در کلیه بانک های دنیا توسط شرکت دژپا با ضریب امنیت بالا قابل دریافت می باشد و شبکه گسترده مشتریان ارزشمند و وفادار در سراسر دنیا بزرگترین سرمایه ما محسوب می شوند.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
محصولات
قیر 60/70
قیر mc/30
قیرr90/15
قیر20/30
بشکه خالی 180 کیلویی
بشکه خالی 150 کیلویی