ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۸۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : اصفهان -كيلومتر پنج بزرگراه آزادگان -مقابل پالايشگاه -خيابان ۲۳
  • درباره ما : شرکت تولیدی صنعتی گیتی آسا فعالیت خود را سال ۱۳۶۴ در استان اصفهان آغاز نموده و هم اکنون بعنوان یکی از تولید کنندگان پیشرو در زمینه تولید رنگ و پوشش های صنعتی و صنعتی خاص فعالیت مینماید.این شرکت با کنترل تولیدات و نظارت دقیق و تطابق محصول با استاندارد های ملی ، جهت ۹ گروه ازمحصولات خود مفتخر به دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران گردیده . شرکت گیتی آسا به دلیل اثبات شایستگی های خود ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تولیدی صنعتی گیتی آسا فعالیت خود را سال ۱۳۶۴ در استان اصفهان آغاز نموده و هم اکنون بعنوان یکی از تولید کنندگان پیشرو در زمینه تولید رنگ و پوشش های صنعتی و صنعتی خاص فعالیت مینماید.این شرکت با کنترل تولیدات و نظارت دقیق و تطابق محصول با استاندارد های ملی ، جهت ۹ گروه ازمحصولات خود مفتخر به دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران گردیده . شرکت گیتی آسا به دلیل اثبات شایستگی های خود در امر تحقیقات، در سال ۱۳۷۵ افتخار اخذ پروانه واحدتحقیق وتوسعه را ازوزارت صنایع کسب نموده و با توجه به رعایت کیفیت درکلیه فرآیندهای خود، درسال ۱۳۷۸موفق به دریافت گواهینامه ISO۹۰۰۲ و در سال ۱۳۹۷ موفق به دریافت گواهینامه ISO۹۰۰۱ شد. نظر به نیاز صنایع کشور در خصوص ارائه تولیدات با فن آوریهای خاص و نیز با هدف بومی سازی تکنولوژی روز دنیا به منظور تامین صد درصدی نیازهای صنعت نفت،گاز ،پتروشیمی و بخش انرژی کشور ، شرکت گیتی آسا از سال ۱۳۸۳ در زمینه تولید رنگهای تخصصی و رنگهای ورق رنگی پلی استر و PVDF تحت لیسانس کمپانی KCC کره جنوبی فعالیت می نماید. محصولات تولیدی درکارخانجات گیتی آسا در دو شاخه داخلی با نام GITIPAINT و دیگر محصولات با مشارکت و دانش فنی KCC با نام GITIKCC براساس استاندارد های روز دنیا مانند ECCA، NORSOK,SSPC ، تولید شده و دارای تاییدیه های فنی و کیفی از پژوهشگاه صنعت نفت ، پژوهشگاه نیرو ، مترا و موسسات بین المللی نظیر DNV نروژ و LIOYDS می باشند. علاوه بر آن آزمایشگاه این شرکت نیز موفق به دریافت گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه بر اساس استاندارد ISO/IEC ۱۷۰۲۵ از مرکز ملی تائید صلاحیت ایران گردیده است که این خود نیز گواه دیگری است مبنی بر رعایت کلیه اصول کیفی در تولید محصولات در کارخانه گیتی آسا ، از افتخارات این شرکت میتوان به موارد ذیل اشاره نمود :

    دریافت لوح تقدیر برترین واحد تحقیق و توسعه استان اصفهان در سال های۷۷ ، ۸۲ ، ۸۳ ،۸۶ ، ۸۷

    دریافت لوح تقدیر برترین واحد تحقیق و توسعه کشور در صنایع شیمیایی و سلولزی در سالهای ۷۹-۷۸-۸۱ و ۸۵-۸۴ از وزارت صنایع

    دریافت لوح تقدیر برترین واحد تولیدی استان اصفهان در سال های ۷۳ ، ۷۸ ، ۸۳ ، ۸۴

    دریافت تاییدیه محصول از مجتمع فنی و مهندسی نفت اصفهان

    دریافت تاییدیه محصول از آزمایشگاه شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب

    دریافت تاییدیه سیستمهای رنگ آمیزی از آزمایشگاه شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران

    دارنده ۹ تاییدیه کیفی سیستم های رنگ آمیزی از مرکز تحقیقات رنگ امیر کبیر – مترا

    با توجه به کییفیت خاص محصولات ، این شرکت علاوه بر کسب افتخارات فوق توانسته افزون بر بهره برداری کامل از ظرفیت تولید اولیه خود (۱۵۰۰ تن در سال) نسبت به افزایش آن براساس دانش فنی و تجهیزات و ماشین آلات روز دنیا به میزان ۵ برابر ظرفیت اولیه نیز اقدام نماید که خود میتواند موجبات حفاظت از سرمایه های میهن اسلامی در برابر جریانات خوردگی فراهم سازد.

    تأمین محصولات مورد نیاز شرکت نفت و گاز پارس جنوبي، شرکت نفت فلات قاره ، شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، شرکت پایانه های صادرات مواد نفتی ایران و... در خصوص پروژه های نفت گاز و پتروشیمی و مجتمع فولاد مبارکه ، نورد آلومینیوم ، وزارت نیرو و... در زمینه پروژه های ملی همه و همه بخش کوچکی از تلاشهای شبانه روزی تمامی کارکنان این مجموعه جهت تامین رنگ و پوششهای حفاظتی مناسب پروژه های عظیم کشور عزیزمان ایران می باشد.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه