ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۶۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : اصفهان – نجف آباد- شهرک صنعتی منتظریه خیابان ۱۰۱-پلاک ۱۲
  • درباره ما : شرکت جهان عایق پارس تولید کننده عایق های صنعتی میباشد که برای اولین باردرایران تولیدات عایق سرد وگرم را در مجموعه کارخانجات خود تولید نموده است .این مجموعه تولیدات شامل عایق های پشم سنگ ، پتویی ، بلانکت ، لوله ای ، سرامیک فایبر و عایق های سرد پلی اورتان و فوم گلس وهمچنین متعلقات نصب عایق و ژاکتینگ آلومینییوم به صورت صاف و کرکره گام ۳۲ بدون محدودیت طول و کرکره گام ۵ میباشد و در شرکت جهان ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت جهان عایق پارس تولید کننده عایق های صنعتی میباشد که برای اولین باردرایران تولیدات عایق سرد وگرم را در مجموعه کارخانجات خود تولید نموده است .
    این مجموعه تولیدات شامل عایق های پشم سنگ ، پتویی ، بلانکت ، لوله ای ، سرامیک فایبر و عایق های سرد پلی اورتان و فوم گلس وهمچنین متعلقات نصب عایق و ژاکتینگ آلومینییوم به صورت صاف و کرکره گام ۳۲ بدون محدودیت طول و کرکره گام ۵ میباشد و در شرکت جهان عایق پارس تولید میگردد.
    استفاده از عایق در صنایع با توجه به رشد روز افزون آن که به منظور بهینه سازی مصرف انرژی صورت میگیرد، صاحبان صنایع را بر آن داشته است تااستفاده از عایق را به صورت یک الزام انجام دهند .دسترسی آسان وراحت وسهولت در تامین انواع عایق ها به لحاظ وجود خطوط تولید متعدد امتیازی است که این شرکت را نسبت به دیگر شرکتهای همکار متمایز میکند.
    شرکت جهان عایق پارس با داشتن گواهینامه های بین المللی ISO ۹۰۰۰,ISO۱۴۰۰۰,ISO۱۸۰۰۰
    وتاییدیه های متعدد از شرکتهای نفت و گاز توانسته است جزء تامین کنندگان اصلی متریال عایق ومتعلقات برای پتروشیمی ها پالایشگاه ها وفازهای مختلف عسلویه وصنعت ساختمان قرار گرفته وبا جلب رضایتمندی از مشتریان خود همچنان جزء تامین کنندگان اصلی متریال عایق ومتعلقات باشد .

    بستن
محصولات
ایزو پایپ پشم سنگ
سرامیک فایبر پتویی
ورق کرکره
بست استیل
فوم گلاس بلوکی | تخته ای
عایق زانویی پلی ایزوسیانورات