ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۷۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران- خیابان شریعتی- بلوار میرداماد- نرسیده به میدان مادر- شماره ۵۴- طبقه اول -واحد ۲
  • درباره ما : گروه صنعتی حدید سازه پیشرو : با هدف قطع وابستگی کشور در زمینه ساخت و تولید دستگا ههای گاز رسانی از ابتدای سال ۱۳۶۵ فعالیت خود را با یکی از شرکت های وابسته به گروه آغاز و پا به عرصه صنعت ایران گذاشت. این گروه با در اختیار داشتن ۶۰۰۰۰ متر مربع عرصه، ۱۵۰۰۰ هزار متر مربع فضای مسقف در قالب ساختمان های تولید ، قالب سازی ، مونتاژ ، تحقیقات و مهندسی ، تضمین کیفیت، کنترل کیفیت، اداری مالی، بازرگ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه صنعتی حدید سازه پیشرو : با هدف قطع وابستگی کشور در زمینه ساخت و تولید دستگا ههای گاز رسانی از ابتدای سال ۱۳۶۵ فعالیت خود را با یکی از شرکت های وابسته به گروه آغاز و پا به عرصه صنعت ایران گذاشت.

    این گروه با در اختیار داشتن ۶۰۰۰۰ متر مربع عرصه، ۱۵۰۰۰ هزار متر مربع فضای مسقف در قالب ساختمان های تولید ، قالب سازی ، مونتاژ ، تحقیقات و مهندسی ، تضمین کیفیت، کنترل کیفیت، اداری مالی، بازرگانی و شعب سرپرستی و نیز ایجاد اشتغال برای بیش از یکهزار نفر به طور مستقیم و ده هزار نفر به طور غیر مستقیم، توان آن را دارد تا در کنار دیگر صنایع کشور در پیشبرد اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بردارد.

    شرکت حدید سازه پیشرو یکی از بزرگترین تولید کنندگان کنتور و رگولاتور گاز خانگی و صنعتی کشور بشمار می رود که با هدف متمرکز نمودن فعالیتهای گروه صنعتی حدید سازه در سال ۱۳۷۹ تاسیس گردید. این شرکت با تحقیقات بی وقفه در ارائه راه حلها مبتکرانه، همواره در جهت رضایت مشتریان خویش گام برداشته و در تحقق آرزوی آنها سهیم بوده است و در حال حاضر توانسته است خویش را در زمینه تحقیق و توسعه در جهت ارائه راهکارهای علمی و مهندسی جهت تولیدات مختلف به ثبت برساند.

    بستن
محصولات
کنتور دیافراگمی G4 ارتقا یافته
کنتور دیافراگمیG6
کنتور دیافراگمی G10
کنتور دیافراگمی G16
کنتور دیافراگمی G25
کنتور دیافراگمی G40
کنتور دیافراگمی G65.2
کنتور دیافراگمی G65
کنتور دیافراگمی G100
کنتور هوشمند
رگولاتور