ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۰۴۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-اتوبان تهران ساوه – خروجی صبا شهر-نرسیده به سه راه ادران - شهرک صنعتی شهید زواره ای صنعت هفتم – پلاک ۱
  • درباره ما : شرکت رابر صنعت با بیش از ۲۵ سال تجربه در تولید انواع قطعات لاستیکی، فلزی و پلیمری آماده ارائه خدمات در رابطه با تهیه و تولید محصولات متنوع با هر نوع از مشخصات فیزیکی و شیمیایی مورد نظر مصرف کننده در صنایع مختلف می باشد.این شرکت مفتخر است که همواره در کنار و پشتیبان تمامی همکاران گرامی در صنایع گوناگون جهت برآورده نمودن کلیه نیازمندیهای ایشان در رابطه با قطعات لاستیکی، فلزی و پلیمری از بر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت رابر صنعت با بیش از ۲۵ سال تجربه در تولید انواع قطعات لاستیکی، فلزی و پلیمری آماده ارائه خدمات در رابطه با تهیه و تولید محصولات متنوع با هر نوع از مشخصات فیزیکی و شیمیایی مورد نظر مصرف کننده در صنایع مختلف می باشد.
    این شرکت مفتخر است که همواره در کنار و پشتیبان تمامی همکاران گرامی در صنایع گوناگون جهت برآورده نمودن کلیه نیازمندیهای ایشان در رابطه با قطعات لاستیکی، فلزی و پلیمری از بررسی و آنالیز قطعه تا ساخت قالب مربوطه و تولید قطعات مورد نظر با هر نوع متریال و به هر تعداد درخواست شده (حتی یکعدد) اقدام نماید.
    شرکت ما با داشتن امکانات و تجهیزات مورد نیاز آمادگی دارد هر نوع سفارش مشتریان محترم خود را در سریع ترین زمان ممکن برآورده نماید.
    این مجموعه با داشتن کادری مجرب و آموزش دیده و همچنین ماشین آلات مجهز دارای تجربیات ارزنده ای در حوزه‌های کاری متفاوت و با کاربردهای ویژه میباشد. در این راستا شرکت آماده تولید هر نوع محصول لاستیکی و پلیمری و ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه را داراست.
    این شرکت دارای سابقه کاری بسیاری با شرکت‌های متنوع تولیدی در زمینه های گوناگون شامل، خودرو سازی _دارویی _ صنایع غذایی و لبنیات _نفت و گاز و پتروشیمی و حفاری _صنایع شیمیایی و معدنی _چوب و نئوپان _انواع ماشین آلات صنعتی _بتن و سیمان _کشاورزی _هیدرولیک و پنوماتیک و غیره میباشد.
    هدف ما فراهم‌آوردن بهترین محصولات و با بالاترین کارایی ممکن در سریعترین زمان و قیمت مناسب است.
    محصولات ما طیف گسترده‌ای از قطعات پلیمری را شامل میشود که برخی از آنها عبارتند از ؛ انواع اورینگ و پکینگ-قطعات فلز و لاستیک- قطعات لاستیکی انواع شیرها -مکنده ها و بردارنده های صنعتی - انواع دیافراگم ها - ضربه گیرها و کوبلینگ ها- واشرهای پلیت مبدلهای حرارتی - غلطک و چرخهای صنعتی - واشرهای درب مخازن مختلف اعم از آب، بخار،اسید،مواد نفتی و غیره.

    بستن
محصولات
اورینگ
پکینگ
لاستیک وکیوم
دیافراگم صنعتی
دیافراگم ممبران
واشر شیر پروانه
کوپلینگ صنعتی
واشر تخت
واشر درب مخزن
واشر کلمپ
واشر مهره ماسوره
وی پکینگ