ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۰۵ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/channel/UCQ-PCyZJV9CDuWc66oJNevw
  • آدرس : قزوین-آبیک-شهرک صنهتی آبیک-بلوار استاندارد-خیابان فن آوری-خیابان نو آوری
  • درباره ما : شرکت رامان فیدار سازه با نیازسنجی عمیق در حوزه صنعت ساختمانی کشور و با نگاهی ویژه به چالش‌های اقتصادی پیش رو، در سال ۱۳۹۵ اقدام به راه‌اندازی خط تولید پیشرفته محصولات نوین ساختمانی، تحت لیسانس و با مشارکت شرکت Edilteco ایتالیا و مطابق با استانداردهای روز دنیا در داخل کشور نموده است. شرکت Edilteco ایتالیا، صاحب امتیاز مجموعه های عظیم تولیدی در ایتالیا، فرانسه، بلژیک، کانادا، آم ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت رامان فیدار سازه با نیازسنجی عمیق در حوزه صنعت ساختمانی کشور و با نگاهی ویژه به چالش‌های اقتصادی پیش رو، در سال ۱۳۹۵ اقدام به راه‌اندازی خط تولید پیشرفته محصولات نوین ساختمانی، تحت لیسانس و با مشارکت شرکت Edilteco ایتالیا و مطابق با استانداردهای روز دنیا در داخل کشور نموده است.

    شرکت Edilteco ایتالیا، صاحب امتیاز مجموعه های عظیم تولیدی در ایتالیا، فرانسه، بلژیک، کانادا، آمریکا و ترکیه به عنوان یکی از رهبران جهانی این بازار به شمار می آید. توان بالای نیروهای متخصص ما در اجرای یکنواخت، بی نقص و سریع پروژه، زیر ذره‌بین کنترل کیفی شرکت در کنار محصولاتی چندمنظوره و با کیفیت بسیار بالا، راهکاری جامع را در اختیار فعالان صنعت ساختمان قرار داده است.

    کارخانه این مجموعه در شهرک صنعتی کاسپین ۲ واقع در استان قزوین می باشد و درحال حاضر محصولات متنوعی را در سبد کالایی خود ارائه می دهد. شایان ذکر است تمامی محصولات و تولیدات این مجموعه، استانداردها و گواهینامه های فنی ملی و بین المللی معتبر را کسب کرده است.

    تاریخچه:

    ۱۳۸۹ مذاکرات اولیه با شرکت ادیلتکو ایتالیا
    ۱۳۹۴ شروع کار شرکت رامان فیدار سازه
    ۱۳۹۵ ساخت و راه اندازی کارخانه رامان فیدار سازه
    ۱۳۹۶ راه اندازی خط تولید و تولید آزمایشی
    ۱۳۹۷ تولید محصول عایق حریق و ارائه به بازار
    ۱۳۹۸ تولید محصول عایق حرارتی و ارائه به بازار
    ۱۳۹۹ گسترش سبد کالای رامان فیدار سازه

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
محصولات
پوشش ضد حریق اسکلت فلزی پایه سیمانی
عایق صوتی کوبه ای
مونوکپ (MONOCAP)
ای کپ (ECAP)