ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۹۵ بار
امتیاز :
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/roshdsanatniroo
  • آدرس : تهران-بزرگراه اشرفی اصفهانی-خیابان ۲۲ بهمن-خیابان شهید اکبری-پلاک ۲۳
  • درباره ما : شرکت دانش بنیان رشد صنعت نیرو، شرکتی با سه دهه تجربه در زمینه ساخت و تعمیرات اساسی انواع ماشین‌های الکتریکی است. این شرکت به عنوان یکی از شرکت‌های گروه بزرگ صنعتی رشد صنعت شناخته می‌شود که با اتکا به پرسنل متخصص و آموزش دیده و با توجه به حسن سابقه و موقعیت استراتژیک خود قادر به ارائه ی طیف گسترده ای از انواع الکتروموتورها و ژنراتورهای صنعتی مورد استفاده در صنایع مختلف از ج ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت دانش بنیان رشد صنعت نیرو، شرکتی با سه دهه تجربه در زمینه ساخت و تعمیرات اساسی انواع ماشین‌های الکتریکی است. این شرکت به عنوان یکی از شرکت‌های گروه بزرگ صنعتی رشد صنعت شناخته می‌شود که با اتکا به پرسنل متخصص و آموزش دیده و با توجه به حسن سابقه و موقعیت استراتژیک خود قادر به ارائه ی طیف گسترده ای از انواع الکتروموتورها و ژنراتورهای صنعتی مورد استفاده در صنایع مختلف از جمله معادن و فلزات، نفت، گاز و پتروشیمی، صنعت آب و برق و صنعت سیمان شده است.

    مشتری مداری از ارکان اصلی شرکت رشد صنعت نیرو محسوب می‌شود و اعتقاد راسخ به این اصل در سه دهه حضور مستمر و پرافتخار در صنعت ماشین‌های الکتریکی، باعث ارتقاء حس اعتماد به کالای با کیفیت ایرانی شده است.

    استفاده از مواد اولیه و عایق و رزین های الکتریکال با کیفیت از محصولات شرکت‌های اروپایی از جمله شرکت‌های ایزولا اتریش و ایزوولتا سوئیس، و پایندی واعتقاد به سیستم‌های مدیریت یکپارچه کیفیت ( IMS )، که منجر به ارائه محصولات و خدمات کیفی شده است، از وجوه تمایز شرکت رشد صنعت نیرو می‌باشد.

    ساخت الکتروموتورهای ضدانفجار و اخذ گواهینامه بین المللی ATEX، ساخت تراکشن موتورها و ترمزهای مغناطیسی صنعت حفاری نفت و گاز برای اولین بار در ایران و ساخت بزرگترین الکتروموتور موجود در صنایع ایران با وزن تقریبی ۱۳۰ تن، تنها بخشی از افتخارات شرکت رشد صنعت نیرو می‌باشد.

    بستن