ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۰۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : اصفهان -منطقه صنعتی اشترجان- خیابان دوازدهم- پلاک ۱۵۹
  • درباره ما : شرکت رنگین ذوب سپاهان با بیش از ۲۶ سال سابقه در زمینه تولید قطعات ریخته گری و ماشینکاری با نصب تجهیزات مدرن و روز دنیا و همچنین بکار گیری پرسنل مجرب و توانمند و با یاری مشاورین متخصص و مراکز تحقیقاتی دانشگاه ها در بهره گیری از فن آوری روز ، بیش از پیش به اهداف خود در راستای بومی سازی محصولات مورد مصرف در صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی و صنایع نایل گردیده و توانسته است گام کوچکی در خدمت به صن ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت رنگین ذوب سپاهان با بیش از ۲۶ سال سابقه در زمینه تولید قطعات ریخته گری و ماشینکاری با نصب تجهیزات مدرن و روز دنیا و همچنین بکار گیری پرسنل مجرب و توانمند و با یاری مشاورین متخصص و مراکز تحقیقاتی دانشگاه ها در بهره گیری از فن آوری روز ، بیش از پیش به اهداف خود در راستای بومی سازی محصولات مورد مصرف در صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی و صنایع نایل گردیده و توانسته است گام کوچکی در خدمت به صنعت کشور مقدس جمهوری اسلامی ایران بردارد.
    ويژگيهاي عصر جديد سازمان و مديريت ، شرايط ويژه و سختي را براي مديران و رهبران سازماني به وجود آورده است. رقابتهاي پيچيده، تغييرات و سرعت برق آساي تکنولوژي در دوراني كه با عناويني همچون عصراطلاعات، دوران مجازي سازي، دوره جهاني شدن و ... ناميده شده است همگي دست در دست هم فراهم آور زمينه هايي شده اند كه در آن مديران مجبور باشند براي غلبه بر دشواريها و چالشهاي پيش روي سازمانشان خود را به بالاترين توانمندي ها و ابزارها مجهز نمايند. از جمله سازوكارهايي كه در اين شرايط مدد رسان هر مدير خواهد بود نظام مديريت استراتژيک است كه در استانداردهاي به روز مورد توجه فراواني قرار گرفته است. مديريت استراتژيک به دليل بهره مندي از مزايا و خصايص ويژه اي كه آنرا متمايز از ساير ابزارها و نظامهاي مديريتي ساخته، اين اميدواري را در چشم انداز حركت و تعالي سازمانها به وجود آورده است كه مي توان با اطمينان و اعتماد بيشتري به برنامه هاي بلندپروازانه و افق هاي رويايي در دنياي مديريت انديشيد و قاطعانه تر در تحقق اين انديشه ها كوشش نمود.
    در شركت رنگين ذوب سپاهان هم با الهام از اين موارد واحد تضمين كيفيت و تعالي سازماني متشکل از واحدهاي استراتژي و سيستم هاي مديريت كيفيت و آزمايشگاه ، اقدام به تعيين چشم انداز،ارزشهاي سازماني، ماموريت و اهداف كلان و خرد خود نموده است تا با بهره مندي از سيستمهاي مديريت كيفيت و استراتژي، پرچمدار صنايع ريخته گري و ماشينکاري در كيفيت و ارتقا رضايت مشتري باشد.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه