ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۴۱۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -خیابان سید جمال الدین اسد آبادی- خیابان ٢٨ -پلاک ١١
  • درباره ما : شرکت روغن موتور قطران کاوه در سال ۱۳۶۷ با اهداف ایجاد فرصت های شغلی و نیل به خودکفائی در تولید انواع روانسازها تأسیس و پس از اخذ مجوزهای لازم و احداث کارخانه در شهر صنعتی کاوه واقع در ساوه، شروع به تولید و بهره برداری نمود. مجموعه محصولات شرکت را انواع روغن موتور، روغن دنده (واسکازین)، روغن هیدرولیک، روغن صنعتی، گریس، ضد یخ و مکمل روغن تشکیل می دهد که با توجه به کیفیت و مرغوبیت بالای کا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت روغن موتور قطران کاوه در سال ۱۳۶۷ با اهداف ایجاد فرصت های شغلی و نیل به خودکفائی در تولید انواع روانسازها تأسیس و پس از اخذ مجوزهای لازم و احداث کارخانه در شهر صنعتی کاوه واقع در ساوه، شروع به تولید و بهره برداری نمود.

    مجموعه محصولات شرکت را انواع روغن موتور، روغن دنده (واسکازین)، روغن هیدرولیک، روغن صنعتی، گریس، ضد یخ و مکمل روغن تشکیل می دهد که با توجه به کیفیت و مرغوبیت بالای کالاهای تولیدی و مطابقت آنها با استانداردهای ملی و بین المللی، شرکت توانسته علاوه بر بازار داخلی، حجم قابل توجهی از بازارهای خارجی را به خود اختصاص دهد.

    این شرکت به منظور حفظ و ارتقای کیفیت محصولات و مطابقت آنها با استانداردهای ملی و بین المللی تلاش نموده تا آزمایشگاه خود را به وسایل آزمایشگاهی مدرن تجهیز نماید تا جائیکه موفق شده است به عنوان آزمایشگاه همکار موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران در سطح کشور معرفی گردد و نیز در زمره شرکت هایی است که موفق به اخذ گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO ۹۰۰۱:۲۰۰۸ از شرکت MIC گردیده است.

    در راستای تأمین دو هدف ارتقای کیفیت و کسب بازارهای جدید، شرکت اقدام به سرمایه گذاری در تعدادی از شرکت های اقماری داخلی و خارجی از جمله : شرکت پالایش فرآورده های نفتی تکران کاوه، روغن موتور قطران کاوه پارس، لوبرکس در کشور امارات متحده عربی و همچنین در غرب آفریقا نموده است که هر یک سهمی در کسب بازارهای جدید داخلی و خارجی را به خود اختصاص داده اند.

    همچنینن بخش صادرات شرکت روغن موتور قطران کاوه از ابتدا سعی و تلاش خود را در جهت تولید و صادرات به بازار های هدف معطوف کرده است . این شرکت هم اکنون به کشورهایی از قبیل مالی ، بورکینافاسو ، ماداگاسکار ، کامرون ، ساحل عاج ، پاکستان ، افغانستان ، گرجستان ، ترکمنستان ، امارات ، سنگاپور ، مالزی و….. صادرات انجام می دهد و سعی بسیار عمده در بین شرکت های هم صنعت در ارز آوری و صادرات محصولات ایرانی به نقاط مختلف دارد .

    این شرکت موفق شده است علی الرغم وجود موانع و مشکلات موجود بر اثر تحریم فرآورده های نفتی کالاهای خود را در اسرع وقت به بازارهای آفریقایی برساند و سهم خوبی را در بازار این کشورها از آن خود نماید . در راستای بازاریابی صادراتی نگاه جدید واحد صادرات به کشورهای حوزه دریای خزر و شرق آفریقا می باشد که ان شاء ا… با سعی و تلاش و کمک خداوند متعال این امر در سال جدید محقق گردد.

    مدیریت شرکت قطران کاوه، موفقیت روز افزون خود را مرهون رضایت مندی هرچه بیشتر مشتریان شرکت دانسته و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهد نمود.

    رضایت مندی هرچه بیشتر مشتریان از اهداف و برنامه ریزی های بلند مدت مدیران قطران کاوه می باشد.

    بستن
محصولات
روغن موتور کارپیه F-16
روغن موتور توربو دیزل کارپیه D-11
روغن دنده کارپیه GL-5
گریس قطران با پایه کلسیم
ضد یخ و ضد جوش پنگوئن
مکمل روغن