ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۹۳ بار
امتیاز :
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/bornagodaz
  • آدرس : تهران-جاده قدیم قم-شهرک صنعتی شمس آباد-بلوار نارنجستان-گلبرگ ۲-پلاک ۲
  • درباره ما : شرکت برناگداز با تولید محصولات مرتیط با حفاظت کاتدی برطبق استانداردهای ملی و بین‌المللی، در رقابت با انواع محصولات ایرانی و خارجی جایگاهی ممتاز را به خود اختصاص داده است که تأییدیه‌ها و گواهی‌نامه های دریافت شده از مؤسسات مختلف مؤید این مطلب است. این شرکت سالهاست که مفتخر به دریافت گواهی‌نامه ISO ۹۰۰۱ از شرکت‌های UNICERT و DQS شده و استقرار سیستم تضمین کیفیت درسا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت برناگداز با تولید محصولات مرتیط با حفاظت کاتدی برطبق استانداردهای ملی و بین‌المللی، در رقابت با انواع محصولات ایرانی و خارجی جایگاهی ممتاز را به خود اختصاص داده است که تأییدیه‌ها و گواهی‌نامه های دریافت شده از مؤسسات مختلف مؤید این مطلب است. این شرکت سالهاست که مفتخر به دریافت گواهی‌نامه ISO ۹۰۰۱ از شرکت‌های UNICERT و DQS شده و استقرار سیستم تضمین کیفیت درسازمان، دریافت گواهی‌نامه‌های (GL) Germanicher Lioyd، (BV) BUREAU VERITAS، مؤسسه رده‌بندي ايرانيان (ICS)، موسسه رده‌بندي آسيا (ACS) و شرکت ملی گاز ایران را برای محصولات به ارمغان آورده است.

    شركت برناگداز به دليل نوع فعاليت خود با انجمن‌هاي خوردگي، مهندسي دريايي و سازندگان تجهيزات صنعت نفت در ارتباط بوده و عضويت حقوقي انجمن‌هاي مهندسي دريايي و سازندگان تجهيزات صنعت نفت را داراست.

    از آنجایی که محصولات مرتبط با حفاظت کاتدی، محصولاتی کاملاً تخصصی بوده و برای کنترل کیفیت و انجام آزمون‌های لازم روی آنها نیاز به دانش، تجربه و تجهیزات ویژه‌ای است، شرکت برناگداز با راه‌اندازی و تجهیز آزمایشگاه خوردگی در محل کارخانه خود و استفاده از کادری مجرب در این زمینه، اقدام به کنترل دقیق محصولات خود می‌نماید.

    این آزمایشگاه قادر به انجام کلیه آزمون‌های مرتبط با محصولات کاتدی از جمله آزمون‌‌های تعیین ترکیب شیمیایی، خواص الکتروشیمیایی، تعیین مقاومت مکانیکی و الکتریکی محل اتصال اینزرت نسبت به آند یا کابل نسبت به آند، ضخامت و چسبندگی پوشش، دانه‌بندی کک و غیره می باشد.

    بستن
محصولات
آند آلومینیوم
آند روی
آند منیزیم
آند تیتانیمی پلاتینایز(Platinized Titanium Anode)
آند سرب - نقره
آند چدنی پر سیلیس (High Silicon Cast Iron Anode)
آند MMO