ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۸۴۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : مشهد - خیابان مدرس ساختمان ۱۲ طبقه ۷
  • درباره ما : شرکت زال پارس فعالیت خود را از سال ۱۳۸۳ به منظور ایجاد یک بنگاه اقتصادی فعال و کار آفرین در زمینه انواع خدمات نفتی ار قبیل خدمات تجاری ذخیره سازی توزیع ترانزیت و ترانس شیپ و تولید انواع فراورده های نقتی اغاز نموده است .در سال ۱۳۸۵ پیرو اجرایی کردن اصل ۴۴ قانون اساسی و برای نخستین بار در کشور احداث و بهره برداری از بزرگترین انبار نفت خصوصی کشور توسط شرکت زال پارس در زمینی به مساحت ۱۲ هکتا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت زال پارس فعالیت خود را از سال ۱۳۸۳ به منظور ایجاد یک بنگاه اقتصادی فعال و کار آفرین در زمینه انواع خدمات نفتی ار قبیل خدمات تجاری ذخیره سازی توزیع ترانزیت و ترانس شیپ و تولید انواع فراورده های نقتی اغاز نموده است .
    در سال ۱۳۸۵ پیرو اجرایی کردن اصل ۴۴ قانون اساسی و برای نخستین بار در کشور احداث و بهره برداری از بزرگترین انبار نفت خصوصی کشور توسط شرکت زال پارس در زمینی به مساحت ۱۲ هکتار با امکان ذخیره سازی ۱۲۰ هزار تن انواع فراورده نفتی آغاز گردید.

    این انبار در حال حاضر بزرگترین و تنها انبار نفت خصوصی کشور با میزان کار آفرینی ۷۰۰ نفر می باشد.
    شرکت زال پارس در سال های اخیر اقدام به واردات ، ترانزیت، ترانس شیپ و سواپ حجم بالایی از فراورده های نفتی نموده و هم اکنون دسترسی بالایی به بازارهای فرآورده در کشور های همسایه الخصوص آسیای میانه دارد .
    شرکت زال پارس دارای ۲۵۰ نفر پرسنل متخصص در زمینه های فنی مهندسی ، عملیات ،IT ،HSE و عملیات مالی و بازرگانی می باشد .

    توان عملیاتی روزانه شرکت در زمینه دریافت ذخیره سازی و توزیع انواع فراورده های نفتی بالغ بر ۵۰۰۰۰۰۰ لیتر می باشد

    شرکت زال پارس با احداث یک پالایشگاه با ظرفیت ۷۰۰۰ بشکه بنزین و گازویل با استاندارد EURO۴ , EURO۵ امکان ارایه کالا به بازارهای داخلی و خارجی با قیمت های رقابتی ایجاد کرده است.

    بستن