ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۳۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران – خیابان ولیعصر- بالاتر از خیابان شهید دستگردی(ظفر)- خیابان شهید بابک بهرامی-شماره ۵۸
  • درباره ما : شرکت ساخت تجهیزات گاز تامکار در سال ۱۳۷۹ و با هدف بومی سازی دانش فنی طراحی و ساخت تجهیزات در بخش انرژی توسط جمعي از کارآفرينان بخش صنعت پايه گذاري شد.این مجموعه، نمادی آشکار از مشارکت بخش خصوصی در رشد صنعتی ، اشتغال زایی ، توسعه اقتصادی ایران اسلامی و اهتمام و کوشش هرچه بیشتر برای شکوفایی صنعتی و پتانسیل های فکری این مرز و بوم است.از آنجا که بومی سازی دانش فنی طراحی و ساخت ماشین آلات و ت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ساخت تجهیزات گاز تامکار در سال ۱۳۷۹ و با هدف بومی سازی دانش فنی طراحی و ساخت تجهیزات در بخش انرژی توسط جمعي از کارآفرينان بخش صنعت پايه گذاري شد.
    این مجموعه، نمادی آشکار از مشارکت بخش خصوصی در رشد صنعتی ، اشتغال زایی ، توسعه اقتصادی ایران اسلامی و اهتمام و کوشش هرچه بیشتر برای شکوفایی صنعتی و پتانسیل های فکری این مرز و بوم است.
    از آنجا که بومی سازی دانش فنی طراحی و ساخت ماشین آلات و تجهیزات صنعتی خط مشی کلیه شرکتهای این مجموعه بوده است، همواره تلاش نمود است تا با تحمل سختیهای تولید در مقایسه با واردات، و پرداخت هزینه های گزاف خرید تکنولوژی، در مسیر استقلال صنعتی میهن گام بردارد.
    سابقه درخشان در زمینه طراحی ، ساخت ، نصب و راه اندازی بیش از ۳۵۰ جایگاه سوختگیری CNG بزرگ در سراسر کشور ، طراحی و ساخت انواع جایگاههای سوختگیری CNG متوسط و کوچک، ساخت انواع کمپرسورهای فشار بالا، ساخت انواع مبدلهای حرارتی فشار بالا، انواع درایرهای جذبی انواع Separator ، و نیز تامین انواع Instrument و بالک متریال، این شرکت را بر آن داشت تا با ورود به حوزه انرژیهای نو و نیز ساخت تجهیزات حفاری گامی دیگر در جهت استراتژی غایی خود که خودکفایی و استقلال صنعتی ایران است، بردارد.
    ترکیب تخصصی اعضای هیأت مدیره و مدیران این شرکت به گونه ایست که گنجینه ارزشمندی از تجربه و دانش تخصصی را در حوزه های فنی ، اجرایی ، صنعتی و تجاری در اختیار مجموعه نهاده که این امر در اخذ تصمیمات منطقی با لحاظ منافع و مصالح اصولی سازمان و مشتریان اعم از پیمانکاران ، کارفرمایان، خریداران و ... نقشی انکار ناپذیر دارد.
    اهتمام خانواده بزرگ تامکار گاز در اين سالها آن بوده كه با بهره مندي از نيروي انساني بومي دانش محور و متعهد خويش و استفاده از تكنولوژي روز دنيا ضمن شناسايي نقاط قوت و ضعف خود و بررسي دقيق فرصتها و تهديدهاي محيطي، بر غناي توانمندي خويش در صنايع مختلف بيفزايد و حتي در شرايط دشوار تحريمها ، بحرانهاي داخلی و بین المللی به چرخش چرخه صنعت و اقتصاد كشور ياري رساند که البته حاصل این اهتمام در فعالیتها و پروژه های انجام شده نمایان است.

    بستن
محصولات
جایگاه های سوختگیری کوچک و متوسط
جایگاه سوختگیری CNG متوسط مدل EC250 و EC500
تجهیزات مرتبط با جایگاه‌های سوختگیری CNG
مخازن ذخیره CNG
خشک کن گاز (درایر)
PRU
دیسپنسر