ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۰۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان سعدی جنوبی-شماره ۲۳۶-طبقه اول
  • درباره ما : کارخانه تولیدی، صادراتی سامان شیمی در سال ۱۳۷۱ در زمینی به مساحت ۱۱۰.۰۰۰ متر مربع در منطقه‌ای صنعتی در نزدیکی شهر زنجان با مشارکت تنی چند از آگاهان به این صنعت تولیدی افتتاح گردید. در سال ۱۳۷۲ با اتمام کارهای اجرایی فاز یک کارخانه و اخذ پروانه بهره‌برداری تولید پنج قلم کالا شامل روغن موتور،روغن دنده، روغن ترمز، روغن هیدرولیک، ضد یخ آغاز گردید.فاز دوم کارخانه با اخذ جوازتاسیس و ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    کارخانه تولیدی، صادراتی سامان شیمی در سال ۱۳۷۱ در زمینی به مساحت ۱۱۰.۰۰۰ متر مربع در منطقه‌ای صنعتی در نزدیکی شهر زنجان با مشارکت تنی چند از آگاهان به این صنعت تولیدی افتتاح گردید.

    در سال ۱۳۷۲ با اتمام کارهای اجرایی فاز یک کارخانه و اخذ پروانه بهره‌برداری تولید پنج قلم کالا شامل روغن موتور،روغن دنده، روغن ترمز، روغن هیدرولیک، ضد یخ آغاز گردید.فاز دوم کارخانه با اخذ جوازتاسیس واحد تصفیه دوم و پروانه بهره‌برداری در سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را شروع نمود.بخش اعظم محصولات این شرکت دارای پروانه استفاده از علامت استاندارد ملی می‌باشد.مواد اولیه مصرفی شامل روغن پایه و روغن کارکرده و برخی افزودنیهاست که از بازار جهانی و داخلی تهیه می‌شوند.

    این شرکت از تاریخ تاسیس تاکنون همواره تنوع و کیفیت کالاهای تولیدی خود را افزایش داده وامروزه با گذشت این مدت محصولات تولیدی شرکت از نظر کیفیت و بسته بندی با استانداردهای جهانی مطابقت دارند.و بازار فروش محصولات این شرکت در سراسر ایران گسترده است و صادرات به کشور‌های همسایه وسایردر حال انجام می‌باشد.این پیشرفت‌ها تنها با بکارگیری دستگاه‌های تمام اتوماتیک پیشرفته، مهندسین و متخصصین مجرب و کارآزموده و همچنین سیستم کنترل کیفیت سازمان یافته‌ای امکان پذیر شده است.

    تاسیسات و تجهیزات کارخانه بنحوی طراحی و ساخته شده است که به آسانی می‌توان آنرا گسترش داد.این کارخانه موفق به اخذ تاییدیه ایزو۹۰۰۱-۲۰۰۸ گردیده و اقداماتی جهت دریافت تاییدیه های جهانی دیگر بعمل آورده است.

    ضمنا این شرکت افتخار دارد که در چند سال متوالی به عنوان صادرکننده نمونه استان انتخاب و همچنین عضو اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت،گازوپتروشیمی ایران ، عضو اتاق بازرگانی ایران و اتاق ایران و آفریقا می باشد .

    بستن