ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۳۲۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : اصفهان - خیابان آمادگاه - کوچه سوره - پلاک ۳۳
  • درباره ما : شرکت سپاهان لیفتر طی سالیان بسیار و تولید انواع لیفتراک و یدک کش تحت لیسانس شرکت CLARK مفتخر است به عنوان پیشرو در صنعت لیفتراک سازی پاسخگوی کلیه تجهیزات حمل و نقل صنعت کشور باشد.از ویژگی منحصربه فرد لیفتراک سپاهان لیفتر می توان به موتور و سیستم انتقال قدرت و سیستم هیدرولیک قوی، طراحی دکل های متنوع با دید عالی، اتاق محافظ راننده، صندلی دارای فنربندی و تنظیمات ارگونومیک و سنسور حرکت، سیست ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت سپاهان لیفتر طی سالیان بسیار و تولید انواع لیفتراک و یدک کش تحت لیسانس شرکت CLARK مفتخر است به عنوان پیشرو در صنعت لیفتراک سازی پاسخگوی کلیه تجهیزات حمل و نقل صنعت کشور باشد.
    از ویژگی منحصربه فرد لیفتراک سپاهان لیفتر می توان به موتور و سیستم انتقال قدرت و سیستم هیدرولیک قوی، طراحی دکل های متنوع با دید عالی، اتاق محافظ راننده، صندلی دارای فنربندی و تنظیمات ارگونومیک و سنسور حرکت، سیستم محافظت از موتور و گیربکس، دسته حرکت اتوماتیک برقی، سیستم برنامه ریزی سرویس و نگهداری، سیستم هوشمند عیب یابی(دیاگوستیک)، اعلان خطر هوشمند، فرمان هیدرولیک، پدال ترمز ۲مرحله ای جهت کنترل دامنه حرکت پدال گاز، سنسور فیلتر هواکش کاغذی، سنسور دسته حرکت و حفاظ بار می باشد.

    لیفتراک های این شرکت در ظرفیت ۲ الی ۳۲ تن با سوخت گاز، گازوئیل، دوگانه سوز(بنزین و گاز) و برقی و انواع دکل از قبیل استاندارد و کانتینررو و در ارتفاع های مختلف و شاخک با انواع طول ها، لاستیک های بادی یا سوپرالاستیک و انواع الحاقیه ها از قبیل سایدشیفتر، فورک پوزیشنر، بشکه گیر، رول گیر، عدل گیر، کارتن گیر، شاخک گردان و...و همچنین تجهیزات سفارشی از قبیل تجهیزات HSE، کابین راننده، شیشه جلو و سقف، برف پاک کن، هواکش روغنی، اتاق و کرییج مخصوص جهت حرکت در سیستم Drive-In و سرشاخک تولید می گردد.


    یدک کش های این شرکت در ظرفیت ۷ الی ۲۶ تن با سوخت برقی، گازوئیل و دوگانه سوز(بنزین و گاز) با انواع تجهیزات سفارشی تولید می گردد.
    این شرکت دارای نمایندگی از شرکت BT سوئد نیز می باشد و تجهیزات انباری از قبیل پالت تراک دستی و پالت تراک و استاکر برقی ، ریچتراک و .... در ظرفیت ها و تجهیزات متنوع را عرضه مینماید.
    شایان ذکر است این شرکت نمایندگی شرکت KAUP آلمان را نیز دارا می باشد و بدینوسیله الحاقیه های مختلف قابل نصب روی لیفتراک را به مشتریان گرامی عرضه مینماید.

    بستن
محصولات
لیفتراک 3 تن گازسوز
لیفتراک 2 و 2/5 تن برقی
یدک کش برقی
یدک کش 26 تن دیزل
یدک کش 26 تن دوگانه سوز
پالت تراک دستی