ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۳۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-بلوار افسریه-خیابان خاوران-شهرک صنعتی کاوه-فاز ۱-سالن ۲۱۴
  • درباره ما : شركت ستاره پالایه با نام تجاری ستاره فیلتر در سال ۱۳۵۷افتتاح گردید و در زمینه تولید انواع فیلترهای خودرو و صنعتی و نیروگاهی در ایران فعالیت داشته است. این شرکت در راستای رسیدن به اهداف والای خود، روند مشتری محور،تولید محصولات با کیفیت برتر و قیمت مناسب را سرلوحه کار خود قرار داده است . شرکت ستاره پالایه به منظور افزایش میزان رضایت مصرف کنندگان ، مبادرت به دریافت مجوز استاندارد ملی ایران ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شركت ستاره پالایه با نام تجاری ستاره فیلتر در سال ۱۳۵۷افتتاح گردید و در زمینه تولید انواع فیلترهای خودرو و صنعتی و نیروگاهی در ایران فعالیت داشته است. این شرکت در راستای رسیدن به اهداف والای خود، روند مشتری محور،تولید محصولات با کیفیت برتر و قیمت مناسب را سرلوحه کار خود قرار داده است .

    شرکت ستاره پالایه به منظور افزایش میزان رضایت مصرف کنندگان ، مبادرت به دریافت مجوز استاندارد ملی ایران به شماره های ۲۵۲۵ و ۳۴ به ترتیب برای فیلتر روغن و هوا و همچنین گرفتن گواهی نامه های ISO ۹۰۰۱:۲۰۰۰ و ISO /TS ۱۶۹۴۹ نموده است. این شرکت با بهره گیری از نیروی انسانی متخصص،تجهیزات و ماشین آلات مدرن،روشهای نوین مهندسی،تولید و استفاده از بهترین مواد اولیه سعی در رضایت هرچه بیشتر شما مشتریان که سرمایه های اصلی شرکت می باشید داشته است.

    فیلترهای خودرویی شامل سواری ، وانت، اتوبوس ، مینی بوس ،کامیون ، ماشین های راه سازی ،کشاورزی و .... می باشد. در بخش فیلترهای صنعتی، ستاره فیلتر به طراحی و تولید فیلترهای تصفیه هوا، سپراتورها، هیدرولیک، میکروفیلترها، فیلترهای کیسه ای، هوای فشرده و سایر گازها و آب می پردازد، که در صنایع مهم کشور از جمله نیروگاهها،صنایع نفت و گاز،پتروشیمی و ذوب فلزات و صنایع کوچک و متوسط کاربرد دارد.

    بستن
محصولات
فیلترهای تهویه هوا
میکرو فیلترها و فیلتراسیون هوای فشرده و کمپرسورها
فیلتر کابین
ماسک تنفسی
فیلتر ورودی هوا توربین گازی
رطوبت گیر
فیلترهای کیسه ای
فیلترهای گاز خشک Dry Gas
کوالسر گاز
فیلترهای آب بندی گاز خشک
استرینرها و فیلترهای سبدی
فیلترهای دیسکی
فیلترهای هیدرولیک
استرینرها و فیلترهای سبدی
فیلترهای دیسکی
فیلترهای کیسه ای مایعات
فیلترهای کربن اکتیو مایعات
کوالسرهای مایع-مایع کارتریجی