ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۲۵۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-کیلومتر ۹ جاده مخصوص -بلوار نخ زرین-بلوار تعاون-شماره ۱۰
  • درباره ما : شرکت ((سیستمهای آب بندی پارس)) در سال ۱۳۸۱ با بهره گیری از سابقه بیش از ۱۳۰ ساله شرکت بورگمن آلمانیکی از بزرگترین ، سازنده های مکانیکال سیل جهان، در قالب قرارداد انتقال فناوری تاسیس شد. در حال حاضر این شرکت با بیش از ۱۱۰ پرسنل متخصص و کارخانه تولید مجهز و پیشرفته، توانایی طراحی و تولید مکانیکال سیل های مورد نیاز در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی را دارد. همچنین در راستای ارایه خدمات و پشتیبا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ((سیستمهای آب بندی پارس)) در سال ۱۳۸۱ با بهره گیری از سابقه بیش از ۱۳۰ ساله شرکت بورگمن آلمانیکی از بزرگترین ، سازنده های مکانیکال سیل جهان، در قالب قرارداد انتقال فناوری تاسیس شد. در حال حاضر این شرکت با بیش از ۱۱۰ پرسنل متخصص و کارخانه تولید مجهز و پیشرفته، توانایی طراحی و تولید مکانیکال سیل های مورد نیاز در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی را دارد. همچنین در راستای ارایه خدمات و پشتیبانی به این صنایع اقدام به راه اندازی مرکز سرویس و نگهداری در بندر ماهشهر (سال ۲۰۰۵ میلادی) و مرکز تعمیرات Dry Gas Seal در تهران(سال ۲۰۱۴) نموده است.
    علاوه بر فناوری تولید مکانیکال سیل ، این شرکت در زمینه تهیه محصولات گسترده و گوناگونی از قبیل Supply Systems، Expansion Joints ، Flexible Hoses، Packing، Gaskets نیز فعالیت دارد.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
محصولات
مکانیکال سیل ها
ساپلای سیستم
سیل های گازی (DGS)
دیافراگم کوپلینگ