ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۷۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-پاسداران - میدان هروی - خیابان وفا منش - خیابان مکران شمالی - نبش کوچه گل - پلاک ۱ - واحد ۴
  • درباره ما : شرکت سیل صنعت رگا به عنوان اولین شرکت تخصصی در زمینه مواد آببندی و روانکاری شیرآلات در سال ۱۳۸۱ تاسیس گردید. با هدف ساخت مواد آببندی و روانکاری طی دو سال کار تحقیقاتی و با همکاری شرکت Seal weld کانادا اقدام به تولید این مواد در ایران نمود. در حال حاضر محصولات تولیدی این شرکت در زمینه آببندی و روانکاری انواع شیرآلات نوع Gate , Ball, Plug به طور گسترده ای در مناطق عملیات گاز شرکت های شیر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت سیل صنعت رگا به عنوان اولین شرکت تخصصی در زمینه مواد آببندی و روانکاری شیرآلات در سال ۱۳۸۱ تاسیس گردید. با هدف ساخت مواد آببندی و روانکاری طی دو سال کار تحقیقاتی و با همکاری شرکت Seal weld کانادا اقدام به تولید این مواد در ایران نمود.

    در حال حاضر محصولات تولیدی این شرکت در زمینه آببندی و روانکاری انواع شیرآلات نوع Gate , Ball, Plug به طور گسترده ای در مناطق عملیات گاز شرکت های شیر سازی پالایشگاه ها و پتروشیمی کاربرد دارند. شرکت سیل صنعت رگا جهت افزایش دانش تخصصی در زمینه نگهداری و تعمیرات شیرآلات سمینارهای تخصصی در این زمینه نیز برگزار می نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شرکت تماس حاصل فرمایید.

    بستن