ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۴۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران - بزرگراه آفريقا - بلوار گلشهر - پلاك ۲۲ - طبقه ۶ - واحد ۲۳
  • درباره ما : شركت سيم و كابل يزد در سال ۱۳۵۹ در زميني به مساحت ۸۶۰۰۰ متر مربع تاسيس شد . در ابتدا توليد اين مجموعه ، منحصر به سيم بود كه بصورت كارگاهي توليد مي شد. درسال ۱۳۶۱ سالن توليد ۱ به مساحت ۶۰۰۰ متر مربع ساخته و توليدات با تنوع بيشتري ادامه يافت . پس از گذشت چندي با رويكرد توسعه بخشي به فعاليتهاي توليدي در سال ۱۳۷۶ سالن توليد ۲ به مساحت ۴۸۰۰ متر مربع جهت افزايش سرعت وكيفيت و تنوع توليدات احدا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شركت سيم و كابل يزد در سال ۱۳۵۹ در زميني به مساحت ۸۶۰۰۰ متر مربع تاسيس شد . در ابتدا توليد اين مجموعه ، منحصر به سيم بود كه بصورت كارگاهي توليد مي شد.

    درسال ۱۳۶۱ سالن توليد ۱ به مساحت ۶۰۰۰ متر مربع ساخته و توليدات با تنوع بيشتري ادامه يافت . پس از گذشت چندي با رويكرد توسعه بخشي به فعاليتهاي توليدي در سال ۱۳۷۶ سالن توليد ۲ به مساحت ۴۸۰۰ متر مربع جهت افزايش سرعت وكيفيت و تنوع توليدات احداث شد و در سال ۱۳۸۷ سالن تولید ۳ به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع به منظور تولید کابلهای با روکش سرب احداث گردید.

    توليد كابلهاي فشار متوسط در سال ۱۳۸۲ با نصب و راه اندازي تجهيزات ويژه توليد اين كابلها شامل خط توليد عايق كابلهاي فشار متوسط و خط اسكرين و آرمورينگ كابلهاي فشار متوسط و فشار قوي و نهايتا احداث آزمايشگاه فشار قوي سيم و كابل يزد با ولتاژ ۳۵۰ كيلو ولت و توان ۶۰۰۰ ولت آمپر آغاز گرديد.

    با توجه به افزایش روز افزون تقاضا در خصوص کابلهای با روکش سرب این شرکت در صدد نصب و راه اندازی خط تولید این گونه کابلها برامد.لذا در سال۱۳۸۷ با خرید ماشین آلات و تجهیزات و نصب آن نهایتادر سال۱۳۸۸ اولین کابل با غلاف سرب تولید شد.

    در سال۱۳۸۹ مطابق با اهداف تایین شده در خصوص افزایش حجم تولید، این شرکت با افزودن خط تولید ۸ سیمه به خطوط تولید توانست حجم تولید کابلهای کنترلی و فرمان را تا حد ۱۰۰ درصد افزایش دهد.

    با توجه به استراتژي بلند مدت شركت مبني بر همگام بودن با رشد تكنولوژي تهيه تمام ماشين آلات و دستگاهها از بهترين و معتبرترين شركتهاي سازنده صورت گرفته است .

    در راستای بالا بردن سطح کیفی محصولات و همچنین رضایت مندی مشتریان، شرکت سیم و کابل یزد مفتخربه دریافت گواهینامه های زیر است :

    ۱- پروانه کاربرد استاندارد اجباری ISIRI ۳۵۶۹-۱-۲ , ISIRI ۶۰۷(۳) , ISIRI ۶۰۷(۴) , ISIRI ۶۰۷(۵)

    ۲- گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه همکار

    ۳-گواهینامه تایید کیفیت کابلهای فشارمتوسط آزمایشگاه KEMA

    ۴-گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه IMS

    ISO ۹۰۰۱ (۲۰۰۸)
    ISO ۱۴۰۰۱(۲۰۰۴)
    ISO ۱۰۰۰۰۲ (۲۰۰۴)
    OHSAS ۱۸۰۰۱ (۲۰۰۷)

    ظرفيت توليدات شركت ۲۵۰۰۰ تن در سال ميباشد كه برخي از آنها شامل محصولات زير ميباشد :

    انواع سيم و كابلها با مصارف عمومي ، كابلهاي كنترل و ابزار دقيق و تلفني ، كابلهاي صنعتي فشار ضعيف با عايق PVC ، PE ، XLPE ، EPR و ... در انواع مسلح و شيلد دار ، كابل با كاربردهاي خاص مانند كابل سنسور ، LAN و كابلهاي ضد آتش داراي قابليت ارائه سرويس در شرايط آتش سوزي تا دماي ۱۰۰۰ درجه سانتيگراد ، انواع كابلهاي كم دود و عاري از مواد هالوژنه ، انواع كابلهاي فشارمتوسط تك و سه رشته داراي هادي مسي و آلومينيومي با عايق XLPE با زره سيم يا نوار،کابلهای ضد آب با استفاده از نوارهای کوپلیمر، انواع کابلهای با غلاف سرب،کابلهای خودنگهدار فشار ضعیف و فشار متوسط

    شركت سيم و كابل يزد داراي تجهيزات پيشرفته آزمايشگاهي براي انجام آزمونهاي نوعي(TYPE) ، نمونه اي (SAMPLE) و جاري (ROUTINE) بر روي تمامي محصولات بر اساس استانداردهاي رايج صنعت از جمله ISIRI ، IEC ، BSI و VDE مي باشد .

    بستن