ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۷۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : اصفهان-مبارکه-بلوار نیکبخت-میدان مادر-ساختمان سابق اداره کار
  • درباره ما : شرکت شهاب گستر در سال ۱۳۷۴ با هدف تولید تجهیزات جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی و همچنین ارائه خدمات در زمینه طراحی ، ساخت و نصب و راه اندازی ، تامین قطعات انواع تلمبه و دیسپنسر های توزیع سوخت تاسیس گردید.همچنین طی چند سال فعالیت مستمر توانسته با کادری قوی و مجرب گامهای سریع در زمینه خدمات رسانی به جایگاه های عرضه سوخت برداشته و در حال حاضر مصمم است با انتقال تکنولوژی روز دنیا به کشور ، ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت شهاب گستر در سال ۱۳۷۴ با هدف تولید تجهیزات جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی و همچنین ارائه خدمات در زمینه طراحی ، ساخت و نصب و راه اندازی ، تامین قطعات انواع تلمبه و دیسپنسر های توزیع سوخت تاسیس گردید.
    همچنین طی چند سال فعالیت مستمر توانسته با کادری قوی و مجرب گامهای سریع در زمینه خدمات رسانی به جایگاه های عرضه سوخت برداشته و در حال حاضر مصمم است با انتقال تکنولوژی روز دنیا به کشور ، با توجه به شرایط اقلیمی و فرهنگ مصرف ، امکان دست یابی به خدمات آسان و برتر ، سیستم های قدیمی و پر هزینه موجود را به نحو شایسته بهینه نماید.
    شرکت شهاب گستر پس از سال ها خدمات رسانی به جایگاه های سراسر کشور و کسب عنوان بهترین و سریعترین ارائه دهنده خدمات به جایگاه ها ، در راستای مشتری مداری و خدمت رسانی با راه اندازی خط تولید تلمبه و دیسپنسر در تلاش است که به درصد بیشتری از رضایتمندی مشتریان دست یافته و بتواند آرامش خاطر و امکانات ارزنده ای را برای کلیه مشتریان خویش فراهم نماید.
    در سالی که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) آن را به نام ( سال جهش تولید ) مزین نموده اند ، با تولید محصولات ساخت میهن اسلامی گامی موثر در تحقیق این امر برداشته و در نتیجه با کلیه شرکت ها و محصولات خارجی مشابه به موقع و مستمر با احراز شرایط برتر قابل رقابت خواهد بود .
    در حال حاضر با بهره مندی از آخرین استاندارد های روز دنیا و استاندارد های ملی مبادرت به طراحی و ساخت انواع دیسپنسر های دو نازله و چهار نازله با أخذ تأیید از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران نموده است. همچنین انواع تجهیزات جایگاهی شامل سوپاپ های P&۷ ، شیر مانع سر ریز Auto Limiter ، شیر اطمینان زیر دیسپنسر ، توتالایزر مکانیکی ، انواع شیلنگهای تخلیه و بار گیری ، انواع نازلهای تلمبه و تجهیزات طرح کهاب و تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی دیسپنسر های گاز مایع را تولید و عرضه نموده است .
    تاکنون در خصوص جعبه های EX ارتینگ و برد های مربوط به نقاط بارگیری اتوماتیک و اجرا و نصب بازو های بارگیری در انبار های نفت شرکت ملی پخش اقدام گردیده است . ضمن اینکه طرح تولید دیسپنسر های شش و هشت نازله که قابلیت عرضه انواع سوختهای مایع شامل بنزین معمولی ، بنزین سوپر ، بنزین یورو ۴ ، بنزین یورو ۵ و دیزل را دارا می باشد ، در برنامه کاری خط تولید این شرکت قرار گرفته است .

    بستن