ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۷۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان آفریقا(نلسون ماندلا)-بلوار گلشهر-شماره ۱۷-طبقه اول-واحد ۲
  • درباره ما : درحال حاضر گروه شرکتهای شیمیدُرسَلَف به عنوان یکی از گروه های صنعتی پیشرو و مطرح در تولید و صادرات فرآورده های نفتی از جمله انواع روغن های پایه تصفیه دوم، روغن های سنگین، قیر و فرآورده های قیری، هیدروکربن های سبک و سنگین و انواع روغن موتور و دنده به شمار می آید. این شرکت که در سال ۱۳۷۹ در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان تاسیس شد طی هفده سال فعالیت مستمر توانسته ۱۴ عنوان صادرکننده برتر و نمونه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    درحال حاضر گروه شرکتهای شیمیدُرسَلَف به عنوان یکی از گروه های صنعتی پیشرو و مطرح در تولید و صادرات فرآورده های نفتی از جمله انواع روغن های پایه تصفیه دوم، روغن های سنگین، قیر و فرآورده های قیری، هیدروکربن های سبک و سنگین و انواع روغن موتور و دنده به شمار می آید. این شرکت که در سال ۱۳۷۹ در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان تاسیس شد طی هفده سال فعالیت مستمر توانسته ۱۴ عنوان صادرکننده برتر و نمونه استانی را از آن خود کند؛ و همچنین در سال ۱۳۹۵ با اعلام شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، موفق شد برند "شیمیدُر" را اخذ نماید که بدین ترتیب می تواند به احداث ،تجهیز و بهره برداری از جایگاهای سوخت و اجرای مراحل حمل و توزیع سوخت در سراسر کشور بپردازد. شیمیدُر سَلَف تا کنون با کسب تقدیر نامه ها و لوح های افتخار متعدد از اتحادیه نفت، گاز و پتروشیمی به عنوان یکی از شناخته شده ترین اعضای اتحادیه در زیر گروه فرآورده های نفتی به شمار آمده و به فعالیت مستمر خود در عرصه رقابت های داخلی و بین المللی ادامه می دهد.
    شرکت شیمیدُر سَلَف علاوه بر فعالیت های جاری خود، در زمینه فرهنگی و ورزشی نیز پیشقدم بوده و باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدُر تهران را در سال ۱۳۸۸ تاسیس نمود که توانست تیم بسکتبال شیمیدُر را به جامعه ورزشی کشور معرفی کند. این تیم هم اکنون به عنوان یکی از تیم های مطرح در سوپرلیگ بسکتبال کشور و آسیا به شمار می آید.
    این شرکت موسس "آریا شیمی" تولیدکننده روانکارها تحت لیسانس Crest آلمان و پالایشگاه "قیر ساتراپ جم" با ظرفیت تولید ۲۵۰۰۰۰ تن انواع فرآورده های قیری و ایزوگام می باشد.
    مجموعه ای بالغ بر ۵۰ دستگاه نفتکش در مالکیت مجموعه شیمیدُر بوده و بالغ بر ۴۰۰ نفر در واحدهای تولیدی این شرکت مشغول به فعالیت می باشند.

    بستن
محصولات
روغن پایه تصفیه دوم
هیدروکربن سنگین (فیول)
قیر
روغن دنده
گریس پایه کلسیم