ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۴۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان طالقانی شرقی-پلاک۷
  • درباره ما : شرکت صنایع آب و عمران ایران (SAICO) در سال ۱۳۶۸ توسط آقای مهندس داود بهمن پور یکی از اعضای هیات علمی گروه مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر- پلی تکنیک تهران- با هدف کمک به توسعه کشور، استقلال صنعتی و کاهش وابستگی به دیگران و با راهکار ایجاد خودکفایی در برخی تجهیزات مورد استفاده در صنعت کشور تاسیس گردید. ارایه محصولات و خدمات با کیفیت، به کارگیری پرسنل شایسته، پرتلاش و اخلاق مدار، ترب ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت صنایع آب و عمران ایران (SAICO) در سال ۱۳۶۸ توسط آقای مهندس داود بهمن پور یکی از اعضای هیات علمی گروه مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر- پلی تکنیک تهران- با هدف کمک به توسعه کشور، استقلال صنعتی و کاهش وابستگی به دیگران و با راهکار ایجاد خودکفایی در برخی تجهیزات مورد استفاده در صنعت کشور تاسیس گردید.

    ارایه محصولات و خدمات با کیفیت، به کارگیری پرسنل شایسته، پرتلاش و اخلاق مدار، تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد، ایجاد یک محیط دانش محور، توأم کردن علم و عمل، تجهیز ساختن خود به دانش روز، کسب رضایت مشتریان به عنوان یک وظیفه توأمان اخلاقی و حرفه‌ای ، ترویج فرهنگ کیفیت و بهبود مستمر و به‌کارگیری الگوهای درست و تجربیات موفق کشورهای توسعه یافته، با تکیه بر ایمان به خداوند، اعتماد به نیروی درونی و تلاش وکوشش فراوان اهتمام دایمی، باور پایه ای و شکل دهنده‌ی تمام فعالیت های شرکت صنایع آب و عمران ایران از بدو شکل گیری تاکنون بوده است.

    شیرهای نیمه اتوماتیک چندراهه سختی گیر معروف به سلوالو از اولین تولیدات این شرکت بود که طراحی و ساخت این شیرها در ۷ اندازه توسط این شرکت مشابه با مارک (آکواماتیک امریکا) برای اولین بار در کشور در فاصله سال های ۶۳ تا ۶۸ انجام گرفت و تولید انبوه شد و هم‌اکنون نیز به عنوان تنها تامین‌کننده با کیفیت برتر این شیرها، که کاربرد گسترده در تمام تصفیه خانه‌ها و واحدهای تاسیسات همه کارخانه ها و مجتمع های صنعتی دارند، مطرح می باشد.
    طراحی و ساخت تجهیزات جانبی یونیت های هوادهی معروف به Air blower ها که حدود ده قطعه می‌باشد و پکیج نمودن این یونیت‌ها از سال ۱۳۷۱ در این شرکت آغاز گردید و هم اکنون تولید یونیت‌های از سایز ۱.۵ تا ۱۶ اینچ در این مجموعه انجام می‌گردد. لازم به ذکر است با توجه به تعدد سایزها، بیش از ۱۰۰ قطعه در این زمینه طراحی، مهندسی و تولید شده است.

    در طی این سال ها این شرکت فرصت همکاری با معروف ترین شرکت های فعال در این زمینه شامل درسرروتس امریکا، آئرزن آلمان، ربوسکی ایتالیا، پدروجیل اسپانیا، سوام هندوستان و ... را داشته است و با بهره گیری از تجارب ارزنده متخصصان خود و همکاری فنی شرکت های فوق، با سابقه تامین و تولید بیش از ۳۰۰۰ دستگاه یونیت در سال‌های گذشته خود را به عنوان یکی از پیشگامان این صنعت در منطقه معرفی نموده است که این سوابق ارزنده ضامن اعتبار فعلی این شرکت می باشد.
    این بلوئر/کمپرسورها برای فشرده نمودن هوا و گازها به کار می روند و در صنایع مختلفی از جمله صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، تصفیه‌خانه‌های آب و فاضلاب، پرورش آبزیان، صنایع غذایی، کارخانجات فولاد، سیمان، آرد، گندم و غلات و ... کاربرد قابل توجهی برای تأمین هوا یا گاز فشرده خشک و جابه جایی مواد فله دارند. در کارخانجات اسیدسولفوریک، فسفریک، co۲ و پتروشیمی‌ها جهت دمش در کوره‌های دارای کاتالیست به کار می‌روند. کاربرد مهم دیگر آن‌ها در واحدهای احیاء گوگرد (SRU) فازهای مختلف پارس جنوبی می باشد، در واحد تصفیه خانه تاسیسات تمام پالایشگاه‌ها و واحدهای صنعتی مختلف نیز جهت تأمین هوای فشرده برای حوضچه‌های تصفیه به کار می‌روند و نیز در صنایع مختلف به عنوان وکیوم پمپ یک مرحله ای ایجاد وکیوم تا ۸۰۰میلی بار می نمایند و کلا در مواردی که فشار ۱.۲ تا ۲ بار مطلق مورد نیاز باشد کاربرد دارند و چناچه دو طبقه گردند می توانند گاز یا هوا را به فشار ۲.۶ بار مطلق برسانند. لذا به آن ها هم بلوئر اطلاق می گردد هم کمپرسور کم فشار.
    این شرکت در طی سال‌هایی که از بدو تاسیسش می‌گذرد تخصص و تجربه کافی درخصوص تمام حلقه‌های چندگانه مربوط به یک کار مهندسی کامل را به دست آورده و به ویژه در زمینه‌های تحقیق و توسعه، طراحی، ساخت و تولید، تضمین کیفیت، فروش و ارایه خدمات پس از فروش سابقه افتخارآفرینی از خود بر جای گذاشته است.

    بستن
محصولات
تعمیرات بلوئر و وکیوم
بلوئرهای ساید چنل FPZ ایتالیا
یونیت وکیوم
سیستم های عایق صوت
پولی های خود قفل شونده
دیفیوزرهای هوادهی حباب ریز
مخازن سختی گیر و فیلتر شنی