ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۵۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-میدان مادر-خیابان سنجابی-کوچه چهارم-پلاک ۵-واحد ۸
  • درباره ما : طراحی دکوراسیون داخلی به عنوان یکی از گزینه های جذاب برای افراد همواره مورد استفاده بوده است. افراد بسیاری در این زمینه مشغول به فعالیت می باشند. شاید بعضی از افراد تصور نمایند که طراحی دکوراسیون داخلی تنها در زمینه طراحی منازل کاربرد دارد، که اساساً این یک تصور اشتباه است. لذا طراحی داخلی را می توان در محیط های مختلفی چون منازل، شرکت ها، ادارات دولتی و… صورت داد. ما نیز در این مت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    طراحی دکوراسیون داخلی به عنوان یکی از گزینه های جذاب برای افراد همواره مورد استفاده بوده است. افراد بسیاری در این زمینه مشغول به فعالیت می باشند. شاید بعضی از افراد تصور نمایند که طراحی دکوراسیون داخلی تنها در زمینه طراحی منازل کاربرد دارد، که اساساً این یک تصور اشتباه است. لذا طراحی داخلی را می توان در محیط های مختلفی چون منازل، شرکت ها، ادارات دولتی و… صورت داد. ما نیز در این متن سعی داریم نمونه هایی از طراحی داخلی و افرادی که در این زمینه فعالیت می نمایند، را مورد بررسی قرار دهیم. پس تا پایان ما را همراهی نمایید.

    شرکت طراحی داخلی چه خدماتی به افراد ارائه می دهد

    امروزه در زمینه های طراحی داخلی افراد و شرکت های متفاوتی فعالیت می نمایند. این شرکت ها دارای پرسنل مجربی می باشند، که می توانند خدمات طراحی دکوراسیون داخلی را به افراد ارائه بدهند. شرکت ما نیز به عنوان یکی از شرکت های طراحی داخلی همواره مورد استقبال افراد بوده و هست. افرادی که قصد طراحی داخلی محیط های خود را دارند، می توانند از شرکت های طراحی دکوراسیون داخلی استفاده نمایند. لذا این شرکت ها علاوه بر اینکه طرح های بسیار خوبی به افراد ارائه می دهند، اجرای آن را نیز به عهده می گیرند و افراد بهترین طراحی را دریافت می نمایند. خوب است افراد در زمان انتخاب این شرکت ها وسواس کامل به خرج دهند.

    تصویر ۱

    طراحی دکوراسیون داخلی محیط های منازل و آسایشی

    یکی از انواع طراحی دکوراسیون داخلی، طراحی داخلی منازل می باشد. شاید بتوان گفت این نوع از طراحی داخلی یکی از پرکاربردترین آن ها می باشد. طرح ها و ایده های مختلفی در زمینه طراحی داخلی منازل موجود می باشد و افراد می توانند، با استفاده از این طرح ها محیط منازل، ویلاها، هتل ها و هر آن جایی که افراد بتوانند در آن آسایش داشته باشند، را مورد استفاده قرار دهند. استفاده از طراحی دکوراسیون داخلی در این محیط ها می تواند حس آرامش به افراد را بدهد و افراد از زندگی در چنین محیطی لذت کافی را ببرند.

    تصویر ۲

    طراحی داخلی محیط های کاری

    یکی دیگر از کاربردهای طراحی دکوراسیون داخلی، طراحی داخلی محیط های کاری می باشند. شاید بعضی از افراد به این موضوع توجه نداشته باشند. اما می توان گفت تاثیر طراحی داخلی محیط های کاری تاثیر بسزایی در جذب مشتری و احترام به ارباب رجوع دارد. تصور کنید که یک فست فود بزرگ دارید که محیطش سرد و بی روح و خالی از هر ظرافتی می باشد. سوال اینجاست که آیا کسی برای خوردن غذا به فست فود شما مراجعه می کند؟ قطعا خیر. لذا افراد قدرت بینایی دارند و قدرت بیناییشان، آن ها را به سمتی می کشد که زیبا باشد. پس می توان گفت قدرت طراحی داخلی بسیار بالا می باشد.

    طراحی داخلی برای مغازه را می توان در ویترین آن به بهترین شکل ممکن به انجام رساند. طراحی داخلی این محیط با یک دکوراسیون مناسب از بهترین مصالح انجام می گیرد. در ادامه به طراحی ویترین و دکور مغازه بیشتر خواهیم پرداخت.

    طراحی دکوراسیون داخلی مغازه و دکور به کار رفته در آن

    وقتی وارد یک مغازه می شوید طراحی دکوراسیون داخلی و دکور به کار رفته در آن شما را به خود جلب می کند. ممکن است المان های به کار رفته با سلیقه و نظر شما هم سو بوده و یا اینکه اصلاً باب میل شما نباشند. در طراحی مغازه و یا طراحی و دکوراسیون هر محیطی توجه به چند شاخصه برای جلب نظرات بیشتر بسیار مهم می باشد. دکور این محیط ها می بایست به خوبی طراحی و اجرایی شده باشند.

    مسلماً این بخش از طراحی محدود به قفسه های موجود در مغازه نخواهد شد. نوع سقف، کف پوش، کاغذ دیواری و یا رنگ به کار رفته، چیدمان محصولات، نورپردازی و چندین مورد دیگر را می توان از عناصر تأثیر گذار بر دکور مغازه و فروشگاه های مختلف عنوان کرد. مسلماً مغازه پوشاک مردانه از طراحی داخلی و دکور متفاوتی نسبت به مغازه پوشاک زنانه و بچه گانه برخوردار است. در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه توجه به تمامی عناصر در کنار هم از اهمیت بسیاری برخوردار است.

    بستن