ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۰۴۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : کرج - ابتدای شهرک صنعتی بهارستان- دهکده صنعتی هلجرد- پلاک۴
  • درباره ما : شرکت صنایع اکسیژن دلوار فراز ، با انتقال تکنولوژی و دانش فنی ساخت سیستم های مولد اکسیژن با روش PSA ، از شرکت OXYMAT دانمارک را در ژوئن ۲۰۰۰ میلادی آغاز نموده است. شرکت صنایع اکسیژن دلوارفراز، با قدمتی ۱۸ ساله به عنوان نخستین تولید کننده این سیستمها در کشور، توانسته سهم بسزایی را در جهت برطرف کردن نیازمندی های کشور در این حوزه به ویژه در نظام سلامت ایفا نماید. این شرکت همچنین موفق به اخ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت صنایع اکسیژن دلوار فراز ، با انتقال تکنولوژی و دانش فنی ساخت سیستم های مولد اکسیژن با روش PSA ، از شرکت OXYMAT دانمارک را در ژوئن ۲۰۰۰ میلادی آغاز نموده است.

    شرکت صنایع اکسیژن دلوارفراز، با قدمتی ۱۸ ساله به عنوان نخستین تولید کننده این سیستمها در کشور، توانسته سهم بسزایی را در جهت برطرف کردن نیازمندی های کشور در این حوزه به ویژه در نظام سلامت ایفا نماید.

    این شرکت همچنین موفق به اخذ استاندارد های ۲۰۰۸: ۹۰۰۱ ISO، ۲۰۰۳: ۱۳۴۸۵ISO و پروانه ساخت وسیله پزشکی برای ساخت و تولید دستگاه اکسیژن ساز و نیز هوای مدیکال از اداره کل تجهیزات پزشکی کشور شده است.

    باتوجه به اهداف شرکت که یکی از مهمترین آنها مشتری مداری میباشد شرکت صنایع اکسیژن دلوارفراز به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی آماده ی خدمت رسانی به مشتریان در سراسر کشور میباشد.

    بستن
محصولات
اکسیژن ساز
نیتروژن ساز
کمپرسور
درایر تبریدی
مخازن تحت فشار
درایر دسیکانت