ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۵۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : مازندران - آمل - شهرک صنعتی امام زاده عبدا... - فاز یک -خیابان لاله - شرکت صنایع دیرگداز آمل
  • درباره ما : شرکت صنایع دیرگداز آمل در سال ۱۳۷۸ با هدف تولید محصولات نسوز مورد استفاده در صنایع نفت پتروشیمی فولاد سیمان شیشه سرامیک ریخته گری و چینی که تولید آن، نیازمند فناوری های خاص می باشد، تاسیس گردید. حوزه فعالیت: تولید محصولات صنعت دیرگداز از قبیل آجر ایزوله، ریختنی های شکل دار، دانه های سبک نسوز و... تحقیقات علمی در زمینه ی علوم مواد و دیرگداز به عنوان یک شرکت دانش بنیان طراحی و پیاده سا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت صنایع دیرگداز آمل در سال ۱۳۷۸ با هدف تولید محصولات نسوز مورد استفاده در صنایع نفت پتروشیمی فولاد سیمان شیشه سرامیک ریخته گری و چینی که تولید آن، نیازمند فناوری های خاص می باشد، تاسیس گردید.

    حوزه فعالیت:

    تولید محصولات صنعت دیرگداز از قبیل آجر ایزوله، ریختنی های شکل دار، دانه های سبک نسوز و...

    تحقیقات علمی در زمینه ی علوم مواد و دیرگداز به عنوان یک شرکت دانش بنیان

    طراحی و پیاده سازی پروژه های دیرگداز، ساخت کوره های نسوز و ... در صنعت کشور

    تولید کننده ی مواد اولیه صنایع مختلف کشور


    ظرفیت تولید:

    این شرکت در حال حاضر با تولید آجرهای نسوز سبک در همه گریدها و با تیراژ تولید ۲۰۰۰۰۰۰ قالب در سال، بزرگترین واحد تولیدکننده این محصول در منطقه خاورمیانه و آسیای میانه می باشد.

    آجرهای نسوز عایق (IFB)، آجرهایی سبک با هدایت حرارتی و ظرفیت گرمایی ویژه پایین می‌باشند و بعنوان لایه عایق حرارتی و در لایه های پشتیبان و اصلی در کوره های صنعتی دما بالا مورد استفاده قرار می‌گیرند.


    نگاهی بر چشم انداز ما:

    هدف این شرکت، ایجاد تنوع تولید در محصولات نسوز به گونه ای است که اهم اقلام مورد نیاز مشتری در همین واحد قابل تولید و عرضه باشد.

    دستاوردهای این شرکت به لحاظ کمی و کیفی در حدی است که اکنون به انتخاب اول صنایع پتروشیمی، نفت و فولاد در زمینه نسوزهای مورد نیازشان در طرح های در حال اجراء بدل شده است.

    نگاهی بر محصولات ما:

    شرکت دیرگداز آمل محصولات دیگری نظیر انواع فیلترهای سرامیکی استرینر برای ریخته گری قطعات، انواع نازل و استوپر آلومینائی و گرافیتی برای پاتیل های کف ریز فولاد، انواع استوپرهای بلند گرافیتی برای ریخته گری مداوم، انواع جرم های نسوز سبک، نیمه سبک و سنگین به شیوه ریختنی و پاشیدنی، دانه های سبک نسوز در دانه بندی مختلف و در نهایت بردهای کلسیم سیلیکاتی را نیز در زمره تولیدات خود داشته و اینها را به صنایعی که نیازمند آن هستند عرضه می دارد.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
محصولات
آجر نسوز عایق
جرم های نسوز سبک
جرم های نسوز سنگین
نازل و ولبلوک آلومینایی
میله استوپر گرافیتی
سر استوپر گرافیتی و آلومینایی
فیلترهای سرامیکی
صافی سرامیکی
ماستیک الیافی نسوز
دانه سبک
سیمان نسوز A700
سیمان نسوز A71