ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۹۹۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران - خیابان سعدی - کوچه بخارا - پلاک ۴
  • درباره ما : شرکت صنعتی کلار تولیدکننده انواع کفش و پوتین ایمنی، سربازی و پرسنلی توسط بخش خصوصی و با مشارکت گروهی از فارغ التحصیلان خارج از کشور از سال ۱۳۵۹ آغاز به فعالیت نموده است. هدف اصلی این گروه ایجاد اشتغال و خودکفایی در عرصه های صنعتی و تامین نیازهای داخلی کشور بود که در سایه تلاش و کوشش مستمر کارکنان و مدیریت موفق گردید نه تنها کلیه نیازهای کارخانجات داخل کشور را در زمینه انواع کفش و پوتین ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت صنعتی کلار تولیدکننده انواع کفش و پوتین ایمنی، سربازی و پرسنلی توسط بخش خصوصی و با مشارکت گروهی از فارغ التحصیلان خارج از کشور از سال ۱۳۵۹ آغاز به فعالیت نموده است.

    هدف اصلی این گروه ایجاد اشتغال و خودکفایی در عرصه های صنعتی و تامین نیازهای داخلی کشور بود که در سایه تلاش و کوشش مستمر کارکنان و مدیریت موفق گردید نه تنها کلیه نیازهای کارخانجات داخل کشور را در زمینه انواع کفش و پوتین ایمنی تامین نماید بلکه برای اولین بار در تاریخ این صنعت موفق به صادرات پوتین ایمنی به شرکتهای UVEX آلمان و HECKEL فرانسه شده است.

    طرح توسعه و نوسازی کارخانه منجر به بهره گیری از آخرین ماشین آلات، دانش فنی و تکنیکی روز دنیا گردید، بخشی از مراحل تولید مستقیماً توسط رباتها صورت می گیرد که خود موجب بهبود کیفیت کالاهای تولیدی و حضور هرچه بیشتر در بازارهای داخلی و بین المللی شده است.

    از آنجایی که شرکت صنعتی کلار محصولات خود را به شرکت UVEX آلمان صادر می نماید، توزیع کننده کلیه محصولات حفاظت فردی شرکت UVEX آلمان در ایران می باشد.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهی نمایندگی شرکت UVEX
تندیس صادر کننده نمونه
صادر کننده نمونه سال 79
پروانه استاندارد
محصولات
کفش ایمنی
پوتین کواترو برقـکاری بدون فلز
ریگربوت با چرم مشکی
صندل کیترینگ کواترو
کفش سافت
پوتین ارتشی
کفش کواترو
کفش کواترو بدون کاپ PU
کفش کواترو برقـکاری بدون فلز
کفش ایمنی اسپرت
کفش شیکر
کفش رام (ROM)
کفش پونا (PUNA)
کفش رام (ROM)
کفش سینا (SINA)
پوتین ایمنی
پوتین ایمنی ساقدار
پوتین ایمنی
پوتین ایمنی اسپرت
پوتین کواترو با رویه نبوک
پوتین کواترو
پوتین کواترو جوشکاری
پوتین کواترو بدون کاپ PU
پوتین جوشکاری
پوتین پلیس موتور سوار
پوتین ارتشی
پوتین ارتشی
ریگربوت با چرم مشکی
ریگربوت با چرم قهوه ای
ریگربوت با چرم قهوه ای
چکمه آتشکاری
ریگربوت با چرم نبوک
صندل ایمنی کواترو