ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۸۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان شیراز جنوبی (ضلع جنوبی بزرگراه همت)-نبش کوچه ژاله-پلاک ۲۰-طبقه چهارم
  • درباره ما : ۸۰ سال از تأسیس کارخانه تانکرسازی آذری- اولین سازنده تانکر در ایران – می گذرد و در طول این مدت نام آذری همواره هم ردیف نوآوری و کیفیت برتر صنعت حمل و نقل جاده ای سوخت کشور بوده است. گروه صنعتی وزین آذری با اتکاء به این سابقه پرافتخار تداوم بخش نوآوری و کیفیت برتر در زمینه تحول ناوگان حمل ونقل جاده ای سوخت کشور، در راستای گرایش ملی و جهانی به مصرف سوختهای پاک و جایگزینی گاز طبیعی ف ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ۸۰ سال از تأسیس کارخانه تانکرسازی آذری- اولین سازنده تانکر در ایران – می گذرد و در طول این مدت نام آذری همواره هم ردیف نوآوری و کیفیت برتر صنعت حمل و نقل جاده ای سوخت کشور بوده است.

    گروه صنعتی وزین آذری با اتکاء به این سابقه پرافتخار تداوم بخش نوآوری و کیفیت برتر در زمینه تحول ناوگان حمل ونقل جاده ای سوخت کشور، در راستای گرایش ملی و جهانی به مصرف سوختهای پاک و جایگزینی گاز طبیعی فشرده CNG اقدام به تأسیس شرکت وزین پرشیا نموده و طی سالهای گذشته در جهت تجهیز شرکت به فن آوری روز و جذب پرسنل متخصص گام های بلند برداشته تا با بهره گیری از پیشینه صنعتی خود و تجربیات موجود جهانی در کنار قابلیتهای فنی و مهندسی به عنوان شرکتی پیشرو در زمینه تأمین، تولید، نصب و راه اندازی و ارائه خدمات پس از فروش به جایگاه های سوخت CNG وارد این عرصه در کشور گردد.

    بستن
محصولات
شیر تخلیه (API-ADAPTOR)
اتصال بارگیری سه اینچ
اتصال تخلیه بخار سوخت
کنترل پنل
منهول
خرطومی
ریفیولر 12000
ریفیولر 20000
ریفیولر تریلر 25000
ریفیولر تریلر 45000
یونیتهای سوخترسانی و کمپارتمانهای سوختگیری
ریفیولر 6000 لیتر
پی وی ونت
سوپاپ پنوماتیک تخلیه بخار سوخت
شیر پنوماتیک تحتانی تانکر
واشر
فلنج حوضچه ته کشی
آداپتور