ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
طراحی و مهندسی توان الکتریک پویش
  • تعداد بازدید : ۱۷۱۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران - اتوبان رسالت - تقاطع اتوبان صیاد شیرازی - کوچه اول بنی هاشم - پلاک ۵ - واحد های ۳ و ۸
  • درباره ما : شرکت طراحی و مهندسی توان الکتریک پویش مجموعه ای دانش بنیان و با سابقه است که در زمینه طراحی و تولید ادوات الکترونیک قدرت فعالیت می نماید. شرکت در سال ۱۳۸۳ و به همت تنی چند ازدانش آموختگان دانشگاه صنعتي شريف تاسیس گردید. فعالیت شركت در حوزه طراحی و ساخت یو پی اس, باتري شارژر و اينورتر آغاز شد لیکن در ادامه در سایر زمینه های مرتبط از جمله طراحی و ساخت انواع منابع تغذیه سوئیچینگ , مبدلهای ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت طراحی و مهندسی توان الکتریک پویش مجموعه ای دانش بنیان و با سابقه است که در زمینه طراحی و تولید ادوات الکترونیک قدرت فعالیت می نماید.

    شرکت در سال ۱۳۸۳ و به همت تنی چند ازدانش آموختگان دانشگاه صنعتي شريف تاسیس گردید. فعالیت شركت در حوزه طراحی و ساخت یو پی اس, باتري شارژر و اينورتر آغاز شد لیکن در ادامه در سایر زمینه های مرتبط از جمله طراحی و ساخت انواع منابع تغذیه سوئیچینگ , مبدلهای توان, سامانه های هوشمند تغذیه الکتریکی و همچنین تامین باتری های صنعتی گسترش یافت.

    تکیه بر تحقیق و توسعه با هدف دستیابی به دانش فنی و فن آوری روز, رویکرد راهبردی شرکت بوده است. با این رویکرد و در کنار تامین نیازهای معمول صنایع داخلی, در بسیاری از طرح های ملی و نو مشارکت داشته ایم و ساخت تجهیزاتی را برای اولین بار در کشور به انجام رسانده ایم . در سال ۱۳۹۳ به عنوان شرکت دانش بنیان در این حوزه به تایید معاونت علمی و فن آوری ریاست جمهور مفتخر شدیم و اکنون با یک دهه سابقه و انجام بیش از پانصد پروژه صنعتی در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی, برق و صنایع دفاعی برای تامین نیازهای شما آماده ایم.

    بستن
محصولات
رکتیفایر
یو پی اس صنعتی
یو پی اس استاندارد
اینورتر
ادوات سیگنالینگ ریلی
باتری تستر
باتری و متعلقات
جی پی یو
مبدل فرکانس
سامانۀ فرماسیونِ باتری
مبدل سوئیچینگ