ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۰۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : شیراز-بلـــــوار چـــمران-کوی ۱۸-پلاک ۲۹
  • درباره ما : شرکت فرابرد از سال ۱۳۶۵ فعالیت خود را در زمینه ساخت فن های محوری سیستم های خنک کننده آغاز نموده است . این شرکت در مدت فعالیت صنعتی خود توفیق خدمت رسانی به صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، صنایع فولاد سازی ، نیروگاهها و سایر صنایع مختلف را داشته است . شرکت فرابرد پس از کسب سالها تجربه در زمینه تولید فن های محوری سیستم های خنک کننده ، به اجرای پروژه هایی در رابطه با تصفیه خانه های آب و ایستگاه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت فرابرد از سال ۱۳۶۵ فعالیت خود را در زمینه ساخت فن های محوری سیستم های خنک کننده آغاز نموده است . این شرکت در مدت فعالیت صنعتی خود توفیق خدمت رسانی به صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، صنایع فولاد سازی ، نیروگاهها و سایر صنایع مختلف را داشته است . شرکت فرابرد پس از کسب سالها تجربه در زمینه تولید فن های محوری سیستم های خنک کننده ، به اجرای پروژه هایی در رابطه با تصفیه خانه های آب و ایستگاه پمپاژ ( و سایر پروژه های مرتبط در زمینه ابنیه و تاسیسات ) و همچنین طراحی و ساخت کامل خطوط تولید لوله های GRP اقدام نموده است . شرکت فرابرد با اخذ رتبه ۱ تاسیسات و تجهیزات و رتبه ۱ ساختمان و ابنیه و همچنین رتبه ۴ آب ، توانسته است تحولی عظیم در بخش های برج خنک کننده و اجرای پروژه ها بصورت EPCC و همچنین احداث واحد های تصفیه آب ، تزریق ازن دستگاههای پمپاژ و ... بوجود آورد .

    از جمله سایر اقدامات این شرکت در زمینه برج های خنـک کننده علاوه بر طراحـی، ساخت و نصـب بـرجهای خنـک کننـده میتـوان به تولیـد و تامین کـلیه تجهیزات داخلی برج های خنک کننده و کولرهای هوائی از قبیل طراحی و ساخت انواع فن های محوری کامپوزیتی در اقطار ۵ الی ۴۰ فوت، تنوره های فایبر گلـاس، قطره گیر، پرکن، نازل،شبکه های توزیع آب و همچنین تامین سایر قطعات مکانیکی و الکتریکی از تولید کنندگان مورد تائید اشاره نمود. شرکت فرابرد در راستای تلاش برای جلب اعتماد مشتری، موفق به اخذ گواهی استاندارد مدیریت کیفیت ISO۹۰۰۱:۲۰۰۸ ، گواهینامه رضایت مشتری ISO۱۰۰۰۲-۲۰۰۷ و OHSAS ۱۸۰۰۱-۲۰۰۷ گردیده و ضمن تعهـد و پایبنـدی کامل نسبت به عـدم اسـتفاده از آلاینده های زیست محیطی، موفق به اخذ استـاندارد ISO۱۴۰۰۱ گردید و پس از آن نیز گواهی HSE-MS را نیز اخذ نمود.

    همچنین فرابرد دارای تقدیرنامه سه ستاره تعالی صنعت پتروشیمی در سال ۱۳۹۴نیز می باشد.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
محصولات
سازه فلزی نفت، گاز، پتروشیمی
مخزن هوای فشرده
مخزن فیلتر شنی
مخازن نگهداری سوخت
کولینگ واتر درام
فن مبدل های حرارتی Air Cooled Heat Exchanger Axial Fan
فن کاندنسور ها Air Cooled Condenser Axial Fan
فن ایر کولر ها Air Cooler Axial Fan
فن برج خنک کننده Cooling Tower Axial Fan
برج خنک کننده بتنی