ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۰۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : یزد – شهرک صنعتی یزد – انتهای بلوار اقاقیا – ۲۴ متری نسترن
  • درباره ما : شرکت فرانسوز یزد در سال ۱۳۷۶ تأسیس گردید. اولین قرارداد این شرکت در طرح فولاد آلیاژی ایران با مهندسی و اجرای یکی از کوره‌های این پروژه مهم و حساس آغاز گشت و از همان ابتدا با توجه به نوع نگاه این شرکت به صنعت نسوز، توجه شرکت‌های فولاد آلیاژی ایران، دانیلی ایتالیا و بهلر اتریش را به خود جلب نمود. پس از اجری یک‌صد و هشتاد هزار تن فرآورده‌های متنوع نسوز در صنایع مختلف با ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت فرانسوز یزد در سال ۱۳۷۶ تأسیس گردید. اولین قرارداد این شرکت در طرح فولاد آلیاژی ایران با مهندسی و اجرای یکی از کوره‌های این پروژه مهم و حساس آغاز گشت و از همان ابتدا با توجه به نوع نگاه این شرکت به صنعت نسوز، توجه شرکت‌های فولاد آلیاژی ایران، دانیلی ایتالیا و بهلر اتریش را به خود جلب نمود.

    پس از اجری یک‌صد و هشتاد هزار تن فرآورده‌های متنوع نسوز در صنایع مختلف با توجه به درک بالای فرانسوز یزد از کالاهای حساس نسوز، پروژه تولیدی این شرکت جهت کالاهای ویژه عایق و نسوز متمرکز گشت و از ابتدا موضوع اصلی، تولید قطعات و جرم‌های ویژه نسوز هدف قرار گرفت. تولید جرم‌های معمولی نسوز و جرم‌های ویژه نسوز از تمامی جنبه‌های مواد اولیه، ماشین‌آلات تولیدی، امکانات آزمایشگاهی، دانش فنی و مهندسی تفاوت قابل‌توجه دارند و فرانسوز یزد از ابتدا با کمک متخصصین و مشاورین داخلی و اروپایی برای تولید نسوزهای ویژه و خاص ازجمله جرم‌های کم سیمان، فوق کم سیمان و بدون سیمان و قطعات ویژه نسوز طراحی، ساخته و راه‌اندازی شد.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
محصولات
جرمهای سنگین پیشرفته
جرم های سبک پیشرفته
جرمهای سلف فلو
جرمهای گانینگ
جرمهای رمینگ و پلاستیک
ملاتهای پیشرفته
تولیددلتاهای کوره قوس
همزن پارویی
ویبره
خشک و پخت
قطعه نسوز پیشرفته
لوله های فلزی با پوشش نسوز
جرم نسوز رگولار
دستگاه های میکسر