ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
فنی و مهندسی را انداز صنعت آسیا
  • تعداد بازدید : ۵۹۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان ستارخان-پلاک ۱۳۶-طبقه سوم-واحد ۷
  • درباره ما : شرکت فنی و مهندسی را انداز صنعت آسیا اندیش در سال ۱۳۸۰ به پشتوانه تجربه چندین ساله کارکنان خود تاسیس و با دریافت گواهی فعالیت صنعتی از سازمان صنایع و معادن ایران فعالیت خود را در زمینه تولید قطعات پلیمری ( لاستیکی و پلاستیکی )، فلزات خاص و ترکیبی آغاز نمود. شیوه ثبت سفارشی این شرکت علتی بر تنوع بسیار زیاد قطعات و پویایی گروه R&D آن می باشد و اکنون پس از سال ها تجربه در بسیاری از محی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت فنی و مهندسی را انداز صنعت آسیا اندیش در سال ۱۳۸۰ به پشتوانه تجربه چندین ساله کارکنان خود تاسیس و با دریافت گواهی فعالیت صنعتی از سازمان صنایع و معادن ایران فعالیت خود را در زمینه تولید قطعات پلیمری ( لاستیکی و پلاستیکی )، فلزات خاص و ترکیبی آغاز نمود.

    شیوه ثبت سفارشی این شرکت علتی بر تنوع بسیار زیاد قطعات و پویایی گروه R&D آن می باشد و اکنون پس از سال ها تجربه در بسیاری از محیط های کاری صنایع مختلف دارای راه حل می باشد.

    دریافت گواهی ISO ۹۰۰۱ از آکادمی TUV NORD ایران در سال ۱۳۸۶ ضمانتی بر کیفیت و پشتیبانی این شرکت می باشد.

    در سال ۱۳۹۴ این شرکت موفق به اخذ گواهی سمتا از سازمان مدیریت تامین کنندگان ایران شد که در زمینه فعالیت های صنایع هوایی برترین گواهی تلقی می شود که منجر به قراردادهای کلان با شرکت هایی چون صها، پطوس و ....

    در سال ۱۳۹۶ پس از ۱۶ سال تحقیق و توسعه موفق شدیم در بین شرکت های دانش بنیان ایران قرار گیریم.

    همچنین گروه بازرگانی این شرکت با بکارگیری مدیران مجرب که دانش آموختگان شرکت های مطرحی چون آلفالاوال، تتراپک و شرکت بین المللی نفت و پتروشیمی سینوپک بوده اند و با همکاری چند شرکت اروپایی مطرح توانسته است بخشی از مشکلات صنایع کشور را حل نماید.

    بستن
محصولات
اورینگ
پکینگ
کاسه نمد
تسمه و زنجیر
دیافراگم
سیل درب مخازن