ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۲۷۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -خیابان یوسف آباد -روبروی کوچه ی بیست و چهارم -پلاک ۲۰۳ -طبقه ۵ -واحد ۱۰
  • درباره ما : شرکت مهرافزون سامان با دراختیار داشتن معدنی غنی از قیر طبیعی (گیلسونایت) واقع در جنوب ایران، در زمره نخستین شرکت هایی است که از سال ۱۳۸۲ استخراج، فرآوری و صادرات قیر طبیعی را آغاز نمود. قیر معدنی این شرکت با داشتن خصوصیات فیزیکی و شیمیایی بسیار مناسب طبیعی همچون حلالیت بالا، نقطه نرمی پایین و مقادیر مختلف خاکستر برای طیف گسترده ای از صنایع قابل استفاده است.کارخانه تولیدی و فرآوری این شرک ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت مهرافزون سامان با دراختیار داشتن معدنی غنی از قیر طبیعی (گیلسونایت) واقع در جنوب ایران، در زمره نخستین شرکت هایی است که از سال ۱۳۸۲ استخراج، فرآوری و صادرات قیر طبیعی را آغاز نمود. قیر معدنی این شرکت با داشتن خصوصیات فیزیکی و شیمیایی بسیار مناسب طبیعی همچون حلالیت بالا، نقطه نرمی پایین و مقادیر مختلف خاکستر برای طیف گسترده ای از صنایع قابل استفاده است.
    کارخانه تولیدی و فرآوری این شرکت واقع در اصفهان با پروانه بهره برداری از وزارت صنایع دارای قابلیت تبدیل کلوخه های قیر طبیعی به پودر قیر با درجات کیفی متفاوتی می باشد. حداقل ظرفیت تولید شرکت حدود ۲۰۰۰ تن در ماه است. این محصول در صنایع ایزوگام، آسفالت، گل حفاری، واکس سازی، کفش سازی، تولید تونر چاپگر کامپیوتر، صنایع رنگسازی و اپوکسی کاربرد دارد.

    این شرکت دارای مجموعه های فعال زیر میباشد.

    معدن غنی قیر طبیعی واقع در جنوب غربی ایران منطقه بهبهان
    کارخانه تولیدی و فرآوری قیرطبیعی در شهرک صنعتی علویجه اصفهان
    دفتر مرکزی تهران
    دفتر بازرگانی در بندرعباس
    دفتربازرگانی در شهر اربیل عراق

    مجموعه ی مهرافزون سامان با دارا بودن معدن قیرطبیعی و کارخانه ی فرآوری ، توانایی تولید و بهره برداری انواع قیرطبیعی با کیفیت های گوناگون برای مصارف مختلف را دارا بوده و با استفاده از کادری مجرب و توانا در بخش بازرگانی، صادرات و تحویل کالا را به تمام نقاط دنیا در حداقل زمان ممکن میسر میسازد.
    شرکت مهرافزون سامان سابقه صادرات قیرطبیعی ( گیلسونایت) را به کشورهای گوناگون مانند چین ، هند، مالزی و ..... دارد

    بستن
محصولات
قیر طبیعی معدن بهبهان
قیر طبیعی معدن گیلان غرب
قیر طبیعی معدن لرستان