ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۰۸۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-بزرگراه صدر -غرب به شرق-بعد از بلوار کاوه -خیابان بهار جنوبی کوچه مطلبی -پلاک ۵
  • درباره ما : شرکت کارا دوهزار با ربع قرن تجربه در زمینه طراحی و تولید سیستمهای کنترلی شامل سخت افزار و نرم افزار ، اولین تولید کننده سیستم های حضور و غیاب ، همچنین سیستمهای حضور و غیاب دوربین دار و تنها شرکت تولید کننده سیستمهای حضور و غیاب لمسی(Touch) در ایران می باشد.شرکت کارا دوهزار با هدف ارتقاء و گسترش سطح فعلی فعالیت های تجاری و تکنولوژیک با شرکتهای معتبر بین المللی در قالب های مختلف سرمایه گذا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت کارا دوهزار با ربع قرن تجربه در زمینه طراحی و تولید سیستمهای کنترلی شامل سخت افزار و نرم افزار ، اولین تولید کننده سیستم های حضور و غیاب ، همچنین سیستمهای حضور و غیاب دوربین دار و تنها شرکت تولید کننده سیستمهای حضور و غیاب لمسی(Touch) در ایران می باشد.
    شرکت کارا دوهزار با هدف ارتقاء و گسترش سطح فعلی فعالیت های تجاری و تکنولوژیک با شرکتهای معتبر بین المللی در قالب های مختلف سرمایه گذاری مشترک (Joint Venture) و قراردادهای لیسانس همکاری دارد.
    ما معتقدیم مشتریان ما شایسته داشتن بهترین محصولات و دریافت خدمات هستند. لذا نه تنها پیشبرد خودکفایی ملی و همچنین رضایت کامل مشتریان هدف اصلی ما است ، بلکه بهره وری از تکنولوژی در جهت بازدهی مطلوب اقتصادی سیستمهای تولیدی و ارائه راه حلهای مناسب و خدمات جامع و فراگیر با شرکت کارا دوهزار پیوند عمیقی خورده و در عین حال ارتقاء کیفیت محصولات از طریق گسترش فرهنگ کیفیت و تبدیل شرکت به یک سازمان متعالی یکی از اهداف اصلی شرکت می باشد.
    شرکت کارا دوهزار ، با تامین و توسعه محصولات نرم افزاری ،سخت افزاری و ارائه خدمات پشتیبانی با اعتقاد به ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان از طریق توسعه پیوسته و پایدار و ارائه محصولات کارا و پیشرو با تکیه بر نیروهای انسانی دانا و توان افزار و همچنین استفاده از دانش و فن آوری سرآمد ، ماموریت خود را تسلط بر بازارهای داخلی و حضور هدفمند در بازارهای جهانی از طریق ارائه خدمات متمایز و به موقع همراه با جلب رضایت ذینفعان می داند.

    بستن
محصولات
دستگاه های حضور و غیاب
دستگاه حضور و غیاب سری W7 با طراحی متمایز
ارزانترین دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی حرفه ای Tiny Cloud
دستگاه حضور و غیاب Tiny cloud BIO
صندوقهای فروشگاهی KP500
گیت کنترل تردد شیشه ای Speed Gate
دستگاه حضور و غیاب و تب سنج
دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره - اثرانگشت
دستگاه حضور و غیاب SMART
حضور و غیاب پرتابل و احراز هویت
نرم افزار حضور و غیاب و گردش کار تحت وب، کارا وب
نرم افزار حضور و غیاب ابری سحاب
نرم افزار موبایل حضور و غیاب - موبو تردد
حضور و غیاب ابری (Cloud Computing)
سامانه تکریم ارباب رجوع کارا ( تارک )
نرم افزار جامع حقوق و دستمزد (Kara Pay)
نرم افزار حضور و غیاب تحت ویندوز Kara Win
گیت کنترل تردد میله ای Turnstiles
گیت تردد شیشه ای تشخیص چهره Kara Face Pro Gate
صندوقهای فروشگاهی Touch900 Cloud POS
صندوق فروشگاهی kp6500
اتوماسیون تغذیه و رزرواسیون رستوران کارا
دستگاه Safe DOC
دستگاه Safe USB