ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۳۰۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان شریعتی-خیابان معلم-شماره ۵۷
  • درباره ما : شرکت کاریزاب در سال ۱۳۶۰ با هدف ایجاد خودکفایی و کاهش وابستگی در زمینه تصفیه آب و فاضلاب تاسیس گردیـد و طی چنـد دهـه اخیـر بنیانگذاران و متخصصـین شرکت کاریزاب همگام با تحولات صنعت آب و فاضلاب به تولید دستگاه ها و مواد شیمیایی تصفیه آب و فاضلاب پرداختند. شرکت کاریزاب طی چندین سال تلاش مستمر علمی وپژوهشی و بهره گیری از متخصصین داخلی و دانش روز توانسته است تا حد قابل توجهی نیازها و مشکلات ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت کاریزاب در سال ۱۳۶۰ با هدف ایجاد خودکفایی و کاهش وابستگی در زمینه تصفیه آب و فاضلاب تاسیس گردیـد و طی چنـد دهـه اخیـر بنیانگذاران و متخصصـین شرکت کاریزاب همگام با تحولات صنعت آب و فاضلاب به تولید دستگاه ها و مواد شیمیایی تصفیه آب و فاضلاب پرداختند.

    شرکت کاریزاب طی چندین سال تلاش مستمر علمی وپژوهشی و بهره گیری از متخصصین داخلی و دانش روز توانسته است تا حد قابل توجهی نیازها و مشکلات صنایع مختلف برآورده کند و تولیدات شرکت کاریزاب در حد رقابت با محصولات شرکتهای اروپایی قرار گیرد و همچنین موفق به اخذ گواهینامه ها و تائیدیه های مختلف از مراکز معتبر علمی و پژوهشی بین المللی و داخلی گردیده است.

    شرکت کاریزاب علاوه بر تامین نیازهای داخل کشور تصمیم به حضور فعال در بازارهای جهانی و منطقه ای در زمینه تولید انواع تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب، مواد شیمیایی ضد رسوب و خوردگی انواع کیت های سنجش را دارد.

    شرکت کاریزاب مفتخراست با توجه به وسعت فعالیت های خود، دارای نمایندگی هایی در کشور می باشد که این امر باعث تسریع و تسهیل ارائه خدمات به مشتریان گرامی شده است

    بستن
محصولات
آهک زنی
قلیاییت زدا
حذف گازدی اکسید کربن از آب
یون زدا
اسمز معکوس
هوازدای حرارتی
سیستم تزریق مواد شیمیایی
زلال ساز
هیدروسیکلون
ضد خوردگی برای سيستمهاي خنک کننده بسته
سختيگير